(OT?) Postnord igen - Force Majeure?

staine

Aktiv medlem
Jag beställde en data. Söker på Postnord efter försändelsen. I fredags kl 8 ungefär, då jag var på plats för att ta emot datan, då står det på trackingen, Force Majeure. Det var ingen jordbävning i Sthlm just då vad jag kan minnas. Eller undantagstillstånd.
Innebär det att dataskrället nu kan befinna sig på typ vilken plats som helst, under överskådlig tid? :((

Ta det lugnt, det är ändå bara ettor och nollor. Förmodligen så har postnord rört till det, så du först får en massa nollor och därefter de saknade bitarna. Men jag håller med Kungen, det måste vara smidigare att skicka via mail eller dropbox :p

staine sa:
Jag beställde en data. Söker på Postnord efter försändelsen. I fredags kl 8 ungefär, då jag var på plats för att ta emot datan, då står det på trackingen, Force Majeure. Det var ingen jordbävning i Sthlm just då vad jag kan minnas. Eller undantagstillstånd.
Innebär det att dataskrället nu kan befinna sig på typ vilken plats som helst, under överskådlig tid? :((
Ölbacken gick i golvet för bövelen.. O där låg din dator.

Alltså det var en data, en sån där med skärm och knappar och allt, En riktig Data!
Och hoppas du har fel Johan annars blir jag #%&(="§.
Men jag får väl gå till Hemköp och ställa mig sist i kön med en lapp som jag HOPPAS få i brevlådan i dag.

Vad hände med förra datan?

modermodemet.jpg

Förra datan är bra men hår-disken blev varm av allt damm så det blev en >>Kraschh<<, inte för det hördes nåt men skärmen blev svart. Måste byta då färger är bättre än svart.

Och löst tangentbord som du fick betala en ;@#/@ massa extra pengar för?

staine sa:
Alltså det var en data, en sån där med skärm och knappar och allt, En riktig Data!
Och hoppas du har fel Johan annars blir jag #%&(="§.
Men jag får väl gå till Hemköp och ställa mig sist i kön med en lapp som jag HOPPAS få i brevlådan i dag.

Tillbaka
Topp