Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Pengarna fördes över till CycleComponents nästan lika fort som de kom in, ett styck karbånghjul samt ett styck karbång/magnesium bakväxel, tack snälla skatteverket!
Niko/Frost skrev:
-------------------------------------------------------
> Pengarna fördes över till CycleComponents
> nästan lika fort som de kom in, ett styck
> karbånghjul samt ett styck karbång/magnesium
> bakväxel, tack snälla skatteverket!
Det bidde en crashpad modell XXL samt 5.10 Freerider idag på addnature. Kanske köpt det ändå men nu blev det ju nästan "gratis" med tanke på skatteåterbäringen ;)
Janos skrev:
> Klirr här med :)
>
> 10 papp till räntebetalningskontot och 10 papp
> till renovering av gammal Kona Stinky Delux.
Kanske kan locka med en Demo istället för en Stinky? :)
Sitter med en kall öl och försöker intala mig själv att metan förtjänar Haven Carbon styre och Haven styrstam (förutom nya sulor, Fox float-olja, Seal-kit och lite annat). Det skulle i så fall innebära att jag slipper fundera på vad jag ska använda kulorna till som rullade in idag =)
Nice med klirrapporter, det började bli skralt på kontot. Planerar att bli korttidsarbetslös så allt ska inte lekas upp, men några cykelplagg får det nog bli(äntligen).
Pengarna ramlade in den 7:e, trodde de skulle ramla ut igen lite snabbare men det blev betalsätt "Faktura 30 dagar" - hade ju kunnat beställa för flera veckor sedan! ;)
Little Stereo skrev:
> Fick min återbäring igår, lika bra eftersom jag
> samtidigt beställde en 2013 Specialized :-) T