Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
gabbeon sa:4,3k minus, det blir inbetalningspremiär för mig. Känner mig extra sexig idag.
geologen sa:Kupa sa:geologen sa:Jag har 1.09 och 0.89 procent på mina två lånehalvor.
SEB?
Japp!
mikipedia_ sa:tropfrog sa:jippie!! Det blir en extra amortering på huset, jag behöver ju inget egentligen :)
MVH
Magnus
Meh, så kan man ju inte göra! Sluta vara så förnuftig;-)
Kupa sa:geologen sa:Kupa sa:geologen sa:Jag har 1.09 och 0.89 procent på mina två lånehalvor.
SEB?
Japp!
Bara spekulation från min sida men om det är 3mån och du har villkorsändringsdag (det som sker vartannat år) coming up soon så kanske det blir andra bullar...
Rockingman sa:Blev pengar tillbaka ? Får man köpa en bmx när man är 37 år?
Skönt att höra, är riktigt sugen på att köpa en, det får nog bli såCujo sa:Rockingman sa:Blev pengar tillbaka ? Får man köpa en bmx när man är 37 år?
Det hoppas jag, jag vill ha en igen och jag är äldre än så :)
tomcaten sa:Augusti elr september är rimligt för min del, skickade med en bibba papper iom. reseavdrag på 40K
ginnfilt sa:Skatteverket skickar ut skattebesked och betalar ut skatteåterbäring vid följande tillfällen:
- 7–9 juni – Om du har deklarerat genom att sms:a, ringa, använda appen eller e-tjänsten senast den 2 maj får du dina pengar 7–9 juni. Du ska då även ha anmält ett bankkonto till Skatteverket. Är deklarationen inte färdiggranskad får du i stället dina pengar i augusti eller september.
- Augusti eller september – Om du deklarerade på papper får du dina pengar i augusti eller september.
Jenny W sa:Jaha. Jo, det har jag oxå läst på nätet. Har deklarerat på nätet och de har mitt kontonummer. Oxå gjort reseavdrag. Hur vet man om de ska granska?
TBy sa:Jenny W sa:Jaha. Jo, det har jag oxå läst på nätet. Har deklarerat på nätet och de har mitt kontonummer. Oxå gjort reseavdrag. Hur vet man om de ska granska?
Rimliga reseavdrag har jag svårt att se att de skulle sätta under luppen för granskning. Min erfarenhet baseras dock bara på smärre avdrag i klassen 20-25 kkr. Dock lär väl visst slumpmässigt urval av deklarationer kunna hamna under granskning också.
Lainen sa:När jag bytte jobb och gjorde reseavdrag på 40000 från noll året innan blev det granskning. Jag ombads skicka in in kompletterande uppgifter redan i maj nån gång men fick inte pengarna förrän till hösten.
karhart sa:man bett lönekontoret att dra 1% extra skatt varje månad.
eiskall sa:karhart sa:man bett lönekontoret att dra 1% extra skatt varje månad.
Är det gött att låna ut pengar räntefritt?
eiskall sa:karhart sa:man bett lönekontoret att dra 1% extra skatt varje månad.
Är det gött att låna ut pengar räntefritt?
+1!Jenny W sa:Katjing! :D
karhart sa:Jag får tillbaka 18k och frugan lika mycket. Gött med 5 mil till jobbet enkel väg och att man bett lönekontoret att dra 1% extra skatt varje månad.
Jo det finns det. Betala för att köra bil till och från jobbet på sin fritid. Köra bil till roliga saker är en annan femma :)Cannondale jekyl 1000 sa:karhart sa:Jag får tillbaka 18k och frugan lika mycket. Gött med 5 mil till jobbet enkel väg och att man bett lönekontoret att dra 1% extra skatt varje månad.
Ännu goare med 11km cykling enkel väg till jobbet. Finns inget värre än att behöva betala för att köra bil på sin fritid.
Makten sa:Helt fascinerande hur folk kan bli exalterade över att de får tillbaka pengar som staten stulit av dem och behållit utan att betala ränta, under lång tid. Det är alltså era pengar. Fattar ni hur mycket mer som ni INTE får tillbaka, utan som spolas ner i det svarta hålet?
Mänskligheten är fan hjärndöd per definition.
Det är som att hitta en hundralapp när man plockar fram vinterjackan. Ingen ränta har jag fått på jackpengarna heller.Makten sa:... Det är alltså era pengar. ...
Makten sa:Helt fascinerande hur folk kan bli exalterade över att de får tillbaka pengar som staten stulit av dem och behållit utan att betala ränta, under lång tid. Det är alltså era pengar. Fattar ni hur mycket mer som ni INTE får tillbaka, utan som spolas ner i det svarta hålet?
GoranS sa:Makten sa:Helt fascinerande hur folk kan bli exalterade över att de får tillbaka pengar som staten stulit av dem och behållit utan att betala ränta, under lång tid. Det är alltså era pengar. Fattar ni hur mycket mer som ni INTE får tillbaka, utan som spolas ner i det svarta hålet?
Mänskligheten är fan hjärndöd per definition.
Antar att du inte anser dig tillhöra mänskligheten ...
Cujo sa:Rockingman sa:Blev pengar tillbaka ? Får man köpa en bmx när man är 37 år?
Det hoppas jag, jag vill ha en igen och jag är äldre än så :)