Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Arkiv X börjar ikväll 21:00 på tv3
Alltså S10E01?
cyklariskogen sa:London Spy. Spiontriller. Sjukt spännande hittills.
nieves sa:2 av mina nyligen sedda favoriter är:
The Knick på hbo, sjukhusserie som är ngt utöver det vanliga. Ambulansmän som utövar handgemäng för att "ragga" patienter, psykvård där man avlägsnar lemmar för att bota det onda etc. Det är sjukhushistoria (delvis sann) från sekelskiftet med makalöst bra skådespel.
Fargo S02, ngt av det bästa jag sett på hbo, stilrent 70-tal musik och kläder. One-liners som sitter som en smäck och ufo-teorier blandat med gangsters.
nieves sa:2 av mina nyligen sedda favoriter är:
The Knick på hbo, sjukhusserie som är ngt utöver det vanliga. Ambulansmän som utövar handgemäng för att "ragga" patienter, psykvård där man avlägsnar lemmar för att bota det onda etc. Det är sjukhushistoria (delvis sann) från sekelskiftet med makalöst bra skådespel.
Fargo S02, ngt av det bästa jag sett på hbo, stilrent 70-tal musik och kläder. One-liners som sitter som en smäck och ufo-teorier blandat med gangsters.
Nice mara!LesGrossman sa:nieves sa:2 av mina nyligen sedda favoriter är:
Jag har precis haft Fargomaraton S2 och håller med om att den är helt suverän! Till och med bättre än S1. Dock stör jag mig på enormt på ufoinslagen.
nieves sa:Nice mara!LesGrossman sa:nieves sa:2 av mina nyligen sedda favoriter är:
Jag har precis haft Fargomaraton S2 och håller med om att den är helt suverän! Till och med bättre än S1. Dock stör jag mig på enormt på ufoinslagen.
Fast jag tycker ufo-temat är lite typiskt 70-tals USA. Coolast är att man får uppleva Reagans presidentkampanj i ett par avsnitt, lite som Forrest Gump att man lägger in tidstrogna händelser i handligen som egentligen inte har med storyn att göra.
Det blir extra "verkligt" då det galna som sker parallellt, som i förtexten där det står att "Detta är en sann berättelse"....med hänsyn till de döda etc. så bra.
Peda sa:Deutschland 83 som går på SVT och SVT play (tror dock de redan hunnit plocka bort första avsnittet) tycker jag är väldigt välgjord och för mig som är var tonåring på 80-talet känns den väldigt autentisk. Många igenkänningspunkter.
Better call Saul säsong 2 ska givetvis ses nu när den kommit!
Peda sa:Deutschland 83 som går på SVT och SVT play (tror dock de redan hunnit plocka bort första avsnittet) tycker jag är väldigt välgjord och för mig som är var tonåring på 80-talet känns den väldigt autentisk. Många igenkänningspunkter.
HåkanC sa:På SVT2 22:45 i kväll (5/6) sänds första avsnittet av 4e (och sista) säsongen av norska Dag
http://www.svt.se/dag
https://sv.wikipedia.org/wiki/Dag_(TV-serie)
http://www.imdb.com/title/tt1711386/?ref_=fn_al_tt_1
/Håkan