[OT] Roliga skyltar
Hehe.Appel sa:Vilken trappa-pa-pa-pa
Den där har jag själv fnissat åt ett par ggr.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hehe.Appel sa:Vilken trappa-pa-pa-pa
Haha, snyggt!Barometer sa:Få se nu. Det är A-spåret som är det svårare va?
Den där skylten såg jag i en film för en jäkla massa år sedan, vet någon filmen?Drosa sa:Annonsering för en cykelaffär en gång för länge sedan. Undrar om den funkar idag?
team_hink_racing sa:Den där skylten såg jag i en film för en jäkla massa år sedan, vet någon filmen?Drosa sa:Annonsering för en cykelaffär en gång för länge sedan. Undrar om den funkar idag?
Enligt denna artikel var det en tidningsannons i Hallands Nyheter 1933:jekyll sa:team_hink_racing sa:Den där skylten såg jag i en film för en jäkla massa år sedan, vet någon filmen?Drosa sa:Annonsering för en cykelaffär en gång för länge sedan. Undrar om den funkar idag?
Jag har oxå sett skylten i en film för länge sedan. Lite fyndig samtidigt som den vittnar om en annan tid. Filmen kommer jag inte ihåg men väl skylten.
Kan det vara någon Trenter-deckare?
Den Enfaldige mördaren?
Försöker du förlöjliga deras väl uttänkta miljöstrategi? Dåligt! ;-)Pfaff sa:Smaklig måltid!
Kadom tiiiiishhh!perzzon sa:Sånt blir man ju glad av att se!
Örjan Lax sa:En BRÖL någon? :-)
Kneecap sa:Örjan Lax sa:En BRÖL någon? :-)
Tjena!
Ganska ok smak på Bröllop faktiskt. Bra idé iallafall.
Forza! sa:Lite kul ?
1888 sa:Får man verkligen tycka att den var kul i dessa tider?
frause sa:MaRi24 sa:Tragiskt att folk inte kan läsa skyltar och parkerar framför en nödutgång.
Dags för en utrymningsövning med en strategiskt placerad rökmaskin så folk tvingas ut den vägen. Sen följer man upp med filmvisning. Ni vet den där de brukar köra på brandskyddsutbildningar när folk på en spelning ligger staplade fyra, fem på höjden i dörrhålet och inte kan komma loss för att det trycks på bakifrån, ända tills det blir tyst. Sen avslutar man det hela med att skicka en faktura för reparation av dörrbladet till bilägaren.
Peth sa:Eld sa:Det är mycket enklare än så att lösa. Genom att varje dag konsekvent ge de som parkerar där en saftig kontrollavgift så upphör problemet.frause sa:MaRi24 sa:Tragiskt att folk inte kan läsa skyltar och parkerar framför en nödutgång.
Dags för en utrymningsövning med en strategiskt placerad rökmaskin så folk tvingas ut den vägen. Sen följer man upp med filmvisning. Ni vet den där de brukar köra på brandskyddsutbildningar när folk på en spelning ligger staplade fyra, fem på höjden i dörrhålet och inte kan komma loss för att det trycks på bakifrån, ända tills det blir tyst. Sen avslutar man det hela med att skicka en faktura för reparation av dörrbladet till bilägaren.
Går även att kombinera med att ett antal gånger slå upp dörren med kraft.
Bengt-re sa:Ehhh....
heklamama sa:Bengt-re sa:Ehhh....
Gissar på en Finsk skylt.
Betyder att du som bilist korsar en dubbelriktad cykelbana.
Dvs. Titta åt båda hållen
Tycker att den är tydligt.
Bengt-re sa:heklamama sa:Bengt-re sa:Ehhh....
Jo. Finsk skylt. Aha - jag fick för mig att det var en plats för chikenrace på cykel.
Tribeca sa:Skynda och fynda engångsgrill på Lidl...
heklamama sa:Bengt-re sa:heklamama sa:Bengt-re sa:Ehhh....
Jo. Finsk skylt. Aha - jag fick för mig att det var en plats för chikenrace på cykel.
Så kan det ju naturligtvis också vara...