thomaslundstrom
Aktiv medlem
[OT] Roliga skyltar
Gonkius sa:Lika roligt som slamsugarbilen som vi såg på Åland med fyndiga firmanamnet: "Latrin Kings"thomaslundstrom sa:På spolbil:
Haha! Skitroligt! (Pun intended.)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gonkius sa:Lika roligt som slamsugarbilen som vi såg på Åland med fyndiga firmanamnet: "Latrin Kings"thomaslundstrom sa:På spolbil:
ForesterGuy sa:
ForesterGuy sa:
xyz-saft sa:ForesterGuy sa:
Låter som happy summerat på tre rader... :)
Luzen sa:Hur fasen gör man diskmedel av plast?
Skönt! Blir alltid en massa pappersarbete när man ansöker om bygglov för hängmatta.tmalm sa:Tänk va, en hängmatta man kan flytta på!
/T
Bengt-re sa:Akta fingrarna....
Crocko sa:Bengt-re sa:Akta fingrarna....
Ganska få fiskar som inte är rovfiskar, bra att tänka på nu i badtider.
ForesterGuy sa:Jo, det var en traktor i närheten...
Barometer sa:Lånad av en kompis
A jo har jo itte lurat astefank sa:Barometer sa:Lånad av en kompis
Jag kanske är seg, men jag ser inte det roliga?
hemmafrun sa:A jo har jo itte lurat astefank sa:Jag kanske är seg, men jag ser inte det roliga?
stefank sa:hemmafrun sa:A jo har jo itte lurat astefank sa:Jag kanske är seg, men jag ser inte det roliga?
Verkar långsökt, isf är den här finska skylten mer pang på rödbetan
Jimel sa:Vet du vad personen har emot Kia?
x-country sa:Någonstans på väg till Örnsköldsvik från Storåbränna...
stefank sa:Barometer sa:Lånad av en kompis
Jag kanske är seg, men jag ser inte det roliga?
h.g.j sa:x-country sa:Någonstans på väg till Örnsköldsvik från Storåbränna...
Visst är det mellan Grundtjärn och Myckelgensjö?
Barometer sa:Att den typiska finska vanan att blanda vokaler och konsonanter helt slumpmässigt och sen kalla det ord, ibland kan gå lite till överdrift.
Men najjj. Den skylten skall sitta mellan port 9 och port 10 jue!mmmrrrr sa:Äntligen GC-bana till Hogwarts!
Det är ju en cykelbana, den kan ju inte gå på perrongen.VättleBökaren sa:Men najjj. Den skylten skall sitta mellan port 9 och port 10 jue!mmmrrrr sa:Äntligen GC-bana till Hogwarts!
Nejdå, den är bara en del i kommunens senaste satsning på att få människor att börja cykla och då människor idag är ganska dåligt tränad är ca en dm en lagom sträcka att börja med.mmmrrrr sa:Äntligen GC-bana till Hogwarts!
Hasse#7 sa:Åkt till Gävle idag och tillbaka. Regplåtar skall inte ha olämpliga budskap men vad säger man om denna?