Eveningstar
Aktiv medlem
[OT] Roliga skyltar
staine sa:Hasse#7 sa:Åkt till Gävle idag och tillbaka. Regplåtar skall inte ha olämpliga budskap men vad säger man om denna?
?
Jag är dum.
Mmmm, Boob.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
staine sa:Hasse#7 sa:Åkt till Gävle idag och tillbaka. Regplåtar skall inte ha olämpliga budskap men vad säger man om denna?
?
Jag är dum.
?
Jag är dum.
Eveningstar sa:staine sa:Hasse#7 sa:Åkt till Gävle idag och tillbaka. Regplåtar skall inte ha olämpliga budskap men vad säger man om denna?
?
Jag är dum.
Mmmm, Boob.
staine sa:Eveningstar sa:staine sa:Hasse#7 sa:Åkt till Gävle idag och tillbaka. Regplåtar skall inte ha olämpliga budskap men vad säger man om denna?
?
Jag är dum.
Mmmm, Boob.
Jaha. Åkej, lite kul då kanske?
?
Jag är dum.
Peth sa:staine sa:Hasse#7 sa:Åkt till Gävle idag och tillbaka. Regplåtar skall inte ha olämpliga budskap men vad säger man om denna?
?
Jag är dum.
Mm, boob.
Edit: Fan va sen en kan va på bollen ibland ...
?
Jag är dum.
SvenC sa:Från PBP Rambouillet.
Det tog ett tag innan jag förstod innebörden.
Aaah, du menar väl luftskåp? Så måste det vara!staine sa:Nejnej. ”Relativt bekvämt värmeskåp, det hållet.”
Allt är relativt.
;)
Sambal Oelek sa:...mkay.... yes!!!! Men... så dålig var den väl inte!? :)
usch, påminn mig inte, korsar jag kommungränsen så ligger gruset kvar bra länge ja :(Peth sa:Sambal Oelek sa:...mkay.... yes!!!! Men... så dålig var den väl inte!? :)
Ser väl ut som en vanlig cykelbana i maj, sådär två månader innan sopbilen sopat upp vintergruset.
Var är bilden tagen nånstans?Sambal Oelek sa:...mkay.... yes!!!! Men... så dålig var den väl inte!? :)
Vättlefjäll, om man kommer från Surte och ska in i skogen.clnr sa:Var är bilden tagen nånstans?Sambal Oelek sa:...mkay.... yes!!!! Men... så dålig var den väl inte!? :)
Sambal Oelek sa:...mkay.... yes!!!! Men... så dålig var den väl inte!? :)
GustafH sa:Sambal Oelek sa:...mkay.... yes!!!! Men... så dålig var den väl inte!? :)
Dålig? Den var ju utmärkt på kartan!
Jimel sa:Från gårdagens skogsmys
Haha, passande att den sitter på en VW iaf, den som köper en sån (eller övriga märken i koncernen) efter allt fusk och fiffel måste ju vara mutad :-)Hasse#7 sa:Ingen regskylt jag vill ha. Passar kanske någon skum politiker eller matchfixare.
Brevene må ikke indeholde penge?