[OT] Roliga skyltar

[OT] Roliga skyltar
Bilden som visats tidigare i artikeln är inte ens ett foto utan är automatgenererad.

Helt obegripligt att folk fortsätter att kritisera mittkonsolen på en Porsche Macan baserat endast på detta.
Nejdå vi kan kritisera den på egna meriter, men varför tror du att folk roar sig med att göra bäver AI megebilder mellan BMW och bävrar? Eller extrapolera Porsches absurda knappar? Jo, för att det är skrattretande uselt!

[OT] Roliga skyltar
Nejdå vi kan kritisera den på egna meriter, men varför tror du att folk roar sig med att göra bäver AI megebilder mellan BMW och bävrar? Eller extrapolera Porsches absurda knappar? Jo, för att det är skrattretande uselt!

Tjena!

Har du provat Porsches mittkonsol själv då?
Jag har suttit i i princip varenda bilmodell som sålts i Sverige fram tills 2021 sen 70-talet och Porsche ligger bra högt på listan över bilar med användarvänlighet i förarmiljön.

[OT] Roliga skyltar
1735744730428.png

[OT] Roliga skyltar
Tjena!

Jag har suttit i i princip varenda bilmodell som sålts i Sverige fram tills 2021 sen 70-talet och Porsche ligger bra högt på listan över bilar med användarvänlighet i förarmiljön.
ömma tår?

bilden du visar på din audi är som sagt någorlunda vettig, men det är för många liknande knappar på rad. bilen kan trots det vara finfin.

den spegelvända bilden eller vad det är på motsvarande i en macan sponsrar på det närmast obegripliga symboler. så dåliga att det är humor, och är väl orsaken till att bilden postades.

om symbolerna är annorlunda och bättre i verkligheten; så mycket bättre.

[OT] Roliga skyltar
Pant på clementiner?
Ja, skalen ska återanvändas.
En ny lag från 2025-01-01 föreskriver att skalen från alla frukter ska återanvändas.
Därför har vissa affärer infört pantsystem för att uppmuntra återanvändningen/returerna.

Observera att detta endast gäller för frukt, inte för rotfrukt och inte för grönsaker.

[OT] Roliga skyltar
ömma tår?

bilden du visar på din audi är som sagt någorlunda vettig, men det är för många liknande knappar på rad. bilen kan trots det vara finfin.

den spegelvända bilden eller vad det är på motsvarande i en macan sponsrar på det närmast obegripliga symboler. så dåliga att det är humor, och är väl orsaken till att bilden postades.

om symbolerna är annorlunda och bättre i verkligheten; så mycket bättre.

Tjena!

Skojar du med mig? Den första bilden som las in från en Porschen Macan är en AI-modifierad bild, därav hieroglyfer. Den bilden jag la in är ju en riktig bild på mittkonsolen från en Macan.
Andledning till att den första las in är nedre knappen till högerr där det är en liten bild på några som idkar oralsex.

Och nej, inga ömma tår. Men jag vet vad jag tycker om när det kommer till användargränssnitt i bilar. Som sagt, jag har suttit i mer eller mindre samtliga bilmodeller som sålts i Sverige de senaste 50-60 åren.

Senast ändrad:
[OT] Roliga skyltar
Tjena!

Skojar du med mig? Den första bilden som las in från en Porschen Macan är en AI-modifierad bild, därav hieroglyfer. Den bilden jag la in är ju en riktig bild på mittkonsolen från en Macan.
Andledning till att den första las in är nedre knappen till vänster där det är en liten bild på några som idkar oralsex.

Och nej, inga ömma tår. Men jag vet vad jag tycker om när det kommer till användargränssnitt i bilar. Som sagt, jag har suttit i mer eller mindre samtliga bilmodeller som sålts i Sverige de senaste 50-60 åren.

Om man har reagerat på en bild, och s.a.s. tagit position i en Internetfight kan man ju inte backa även om man inser att man av misstag har reagerat på en AI-genererad bild. Det förstår du väl?

[OT] Roliga skyltar
Tjena!

särskilt bra är ergonomin i utgåvorna med fem mätartavlor. så man får möjlighet träna att röra huvudet i sidled om en uggla🤣

vill man lägga till egna symboler som i tråden macan-bilden möjligen är hämtad går det säkert också bra. det krävs ingen ai till det, bara några självhäftande symboler.

[OT] Roliga skyltar
Tjena!

Andledning till att den första las in är nedre knappen till högerr där det är en liten bild på några som idkar oralsex.

oralsex...? ser det inte mer ut som ryggskott? massagestolar någon🤩?

[OT] Roliga skyltar

Tjena!

Har full koll på det där. Dessutom lite roligt att byn Tarm ligger mitt mellan byarna Lem och Sæd i Danmark.

Ungefär samma humor som att Travbanna i Aarhus ligger vid Havreballeskogen. Precis utanför Travbanan ligger Cafe Tutten, be inte om mjölk till kaffet.

Tillbaka
Topp