Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är ok men ta bara inte upp det här med circle jerks igen.Jag kanske har taskiga associationsbanor, men...
Visa bilaga 487575
Danskjävlar!!
Just dethappyride-östersund-medlemmen jon postade denna på fejan...
.Visa bilaga 364538
Tolkar det som ett hot
Hoppas deras skylt var billig. Är några stavfel på den. ?
Den gjordes efter kalibreringen????Hoppas deras skylt var billig. Är några stavfel på den. ?
vi har även haft den här i tråden förut.
Skulle man påpeka alla felaktiga skyltar i samhället, är jag rädd för att man har ett heltidsjobb tillFråga till forumet: igår var jag inne i en butik tillhörande en större kedja där jag misstänker att det handlar om franchisetagare snarare än centralt ägande. Vid kassorna satt det två likadana skyltar, tydligt inte tillverkade av proffs, som uppmanade oss kunder att hålla avstånd till ”vår kassa personal”. Påpekar man då att skylten de skapat (högst troligt själva i butiken) lider av särskrivning eller ler man lite för sig själv och tänker att om de vill ha det så så får det stå så?
Det beror ju helt på om det stämde eller inteFråga till forumet: igår var jag inne i en butik tillhörande en större kedja där jag misstänker att det handlar om franchisetagare snarare än centralt ägande. Vid kassorna satt det två likadana skyltar, tydligt inte tillverkade av proffs, som uppmanade oss kunder att hålla avstånd till ”vår kassa personal”. Påpekar man då att skylten de skapat (högst troligt själva i butiken) lider av särskrivning eller ler man lite för sig själv och tänker att om de vill ha det så så får det stå så?
-Va?!Fråga till forumet: igår var jag inne i en butik tillhörande en större kedja där jag misstänker att det handlar om franchisetagare snarare än centralt ägande. Vid kassorna satt det två likadana skyltar, tydligt inte tillverkade av proffs, som uppmanade oss kunder att hålla avstånd till ”vår kassa personal”. Påpekar man då att skylten de skapat (högst troligt själva i butiken) lider av särskrivning eller ler man lite för sig själv och tänker att om de vill ha det så så får det stå så?
det är väl lite extremt att även hålla avstånd mellan orden, va ? ;)Fråga till forumet: igår var jag inne i en butik tillhörande en större kedja där jag misstänker att det handlar om franchisetagare snarare än centralt ägande. Vid kassorna satt det två likadana skyltar, tydligt inte tillverkade av proffs, som uppmanade oss kunder att hålla avstånd till ”vår kassa personal”. Påpekar man då att skylten de skapat (högst troligt själva i butiken) lider av särskrivning eller ler man lite för sig själv och tänker att om de vill ha det så så får det stå så?
Är man riktigt taskig frågar man om den kassa personalen kan posera tillsammans med skylten när man tar bilden.-Va?!
Fram med kameran och fota skylten vettja.
(men det är nog vänligast att sen påpeka missen)
Antar att Jesus jobbar där?
Det är nog hans kollega Moses som är bäst kvalificerad för sånt finlir.Antar att Jesus jobbar där?
Det är ju uppenbarligen kass personal, så de har ju inte fel i sak...Fråga till forumet: igår var jag inne i en butik tillhörande en större kedja där jag misstänker att det handlar om franchisetagare snarare än centralt ägande. Vid kassorna satt det två likadana skyltar, tydligt inte tillverkade av proffs, som uppmanade oss kunder att hålla avstånd till ”vår kassa personal”. Påpekar man då att skylten de skapat (högst troligt själva i butiken) lider av särskrivning eller ler man lite för sig själv och tänker att om de vill ha det så så får det stå så?
Det var på Mekonomen i Uppsala och de är ju riktigt bra där?Det är ju uppenbarligen kass personal, så de har ju inte fel i sak...
Kass på vissa områden då. Skyltskrivning t ex.Det var på Mekonomen i Uppsala och de är ju riktigt bra där?
Inte alla känner heller till Victor Vakant, vi har några som frågat kring huruvida denne Vakant någonsin är på jobbet?Jag skulle ha tag på ett nytt skåp, såg detta och vart ju då genast glad. Men.... är det ett Tomt skåp eller är det Toms skåp? Ok, det torraste på länge.... men det är torrare än på länge....
Visa bilaga 494522
Måste ha med Musto loggan ovanför att göra. Ingen vill cykla i ett seglarställ. Det är sjukt oaerodynamisk och blir galet varmt och svettigt om man rör sig mycket. Gjort för stillasittande i regn och blåst i roaring forties.Jag skulle ha tag på ett nytt skåp, såg detta och vart ju då genast glad. Men.... är det ett Tomt skåp eller är det Toms skåp? Ok, det torraste på länge.... men det är torrare än på länge....
Visa bilaga 494522
Det där är ett montage.
Ok, det visste jag inte, jag har bara postat skyltar jag själv tycker är roliga.Dessutom är väl poängen med tråden, även om det inte är explicit uttalat, att det är skyltar man själv sett och reagerat på snarare än bilder man hittat på nätet!?