Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visa bilaga 518288Så vi får litet skyltar i tråden (enda jag hade just nu).
- Mer bilder mindre text!
Passar nog bra tillsammans med lite muminfärs.Ett julpysselpussel om man glömt köpa nåt till barnen.
två inte precis roliga inlägg, och inte skyltar heller. faktiskt tycker jag ni kunde redigera bort inläggen, och istället skriva något trevligt pudligt.
Fast du var väl lite tveksam till när jag tidigare försökte styra upp bland icke-skyltarna?! Har du ändrat åsikt i frågan? Glädjer mig i så fall. Eller missuppfattade jag ditt tidigare inlägg? https://happyride.se/forum/threads/roliga-skyltar.1200330/page-27#post-4024363två inte precis roliga inlägg, och inte skyltar heller. faktiskt tycker jag ni kunde redigera bort inläggen, och istället skriva något trevligt pudligt.
Väntar med spänning på resultatet?
Nej, skulle lösas om forumet delades upp i kategorier. En för skyltskämt, en för pappaskämt, en för andra skämtsamma bilder/förpackningar, en för diskussion om laddbara bilar och kanske en kategori om cykelrelaterade spörsmål.Inte lätt att skilja på vilken tråd man är i tydligen...
Pappaskämt om bilder på skämtsamma skyltar om laddbara bilar och deras relation till cyklar, var placerar man dessa?Nej, skulle lösas om forumet delades upp i kategorier. En för skyltskämt, en för pappaskämt, en för andra skämtsamma bilder/förpackningar, en för diskussion om laddbara bilar och kanske en kategori om cykelrelaterade spörsmål.
Hade det funnits kategorier så hade du inte behövt fråga.Pappaskämt om bilder på skämtsamma skyltar om laddbara bilar och deras relation till cyklar, var placerar man dessa?
Lägg det i cykel-kategorin så den inte blir tom.Pappaskämt om bilder på skämtsamma skyltar om laddbara bilar och deras relation till cyklar, var placerar man dessa?
på happyPappaskämtombilderpåskämtsammaskyltaromladdbarabilarochderasrelationtillcyklar.se så klartPappaskämt om bilder på skämtsamma skyltar om laddbara bilar och deras relation till cyklar, var placerar man dessa?
Dåligt tips:på happyPappaskämtombilderpåskämtsammaskyltaromladdbarabilarochderasrelationtillcyklar.se så klart
släktskap med min avatar? ?
Dessa vill man ha på alla lopp och träningar!
Jag tar all pepp jag får, färsk som gammal.Fast kraftigt rabatterat pepp i kakform, vill man verkligen ha det? Låter ju som sekunda vara.
Om inte så i varje fall billig.Laglig?
Lite svårt att förstå.. vet du vad den betyder?
Duck!Lite svårt att förstå.. vet du vad den betyder?
Ahhhh…
Bästa jag sett på länge! ?
De ligger efter Frankrike:Hittat i sociala medier från ett fik i Täby
Finns bilen på öjn? Grammatiken påminner mig om en viss skribent. ?Meningsbyggnaden....... ?
Tur att det inte var en elbil då...