Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Såna där D-Marke. Follow the money.
Kan bli en uppföljare till den här klassrullen:usch då, var det inte någon rysk krabba som var på tapeten också.
Krabborna tar över! (ser framför mig någon dålig B-skräckis från 80-talet)
Det var JAG ! Cykel och dragspel ; det bästa som finns .Jaha, enda lappen med Ja tack är naturligtvis tagen. Typiskt!
Det blir inget dopp i grytan där....Amazon håller på och bombarderar mig med denna trevliga vattenkokare
(Eller är det en könssjukdom)
Undrar vad jag har googlat för att förtjäna denna reklam
Visa bilaga 512002
där passerade jag förra veckan- spiknykter...Inte så kul kanske, men det finns flera ÖL i trakten, tyckte jag såg Mellanöl faktiskt :)
Visa bilaga 511923
Haha, kalkonen nr 1!?Kan bli en uppföljare till den här klassrullen:
Visa bilaga 507470
Kan bli en uppföljare till den här klassrullen:
Visa bilaga 507470
Det är sen gammalt att svamp är gift!
Förvisso lite kul i sin galenskap, men hör det verkligen hemma i tråden ”Roliga skyltar”?Igår fick jag en ny framklinga från Aliexpress. Den kom i ett kuvert med text på backsidan.
När jag försökte läsa texten behövde jag dubbelkolla att jag inte drabbats av stroke. Orden verkade flytta sig och ställa sig på fel plats.
Men nej, det var inte något fel på mig:
Visa bilaga 513048
Jag förstår visst att författaren inte har engelska som modersmål. Men varför behövde man tortera sig själv och fylla nästan en A5-sida med sånt trams? Var det en skrivövning på engelska? Om så bör det vara underkänt.
Nej du, kais01, den hör hemma i denna tråd!
Ah, ordningen återställd. ?
"Endast förskottsbetalning."(on topic) apropå trams...
Visa bilaga 514842
"Endast förskottsbetalning."
Det låter osäkert. Vem vet hur där finns?Debiteras dödsboet såklart.
Den där påminner mig om min lyckliga tid som barnarbetare. På toaletten på kontoret satt en handmålad skylt med några rader som jag kan frammana ännu idag, såhär 30 år senare. Så här stod det.
”Håll snyggt!”Den där påminner mig om min lyckliga tid som barnarbetare. På toaletten på kontoret satt en handmålad skylt med några rader som jag kan frammana ännu idag, såhär 30 år senare. Så här stod det.
"Vem är du din attan, som pinkar breve'.
Är ögat ditt skevt, eller picken din sne'.
Ställ dig på knäna, lägg picken på kant, så strilar din stråle i muggen så grant."
Jag gissar att det var ett budskap som fanns lite varstans på toaletter vid den tiden. Det är i vilket fall en av de få prosadikter jag lagt på minnet.
Den där påminner mig om min lyckliga tid som barnarbetare. På toaletten på kontoret satt en handmålad skylt med några rader som jag kan frammana ännu idag, såhär 30 år senare. Så här stod det.
"Vem är du din attan, som pinkar breve'.
Är ögat ditt skevt, eller picken din sne'.
Ställ dig på knäna, lägg picken på kant, så strilar din stråle i muggen så grant."
Jag gissar att det var ett budskap som fanns lite varstans på toaletter vid den tiden. Det är i vilket fall en av de få prosadikter jag lagt på minnet.
Jag har Biltemas badshorts som har just varmkorvsmotiv. Jag är snyggast på stranden.