Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det gör helt rätt, det står ju att du inte ska förstå instruktionen och det gör ju inte du, så rätt helt enkelt! ?Vad är det som jag skall göra egentligen? Skall jag ladda pappersfack 1 med A4? Skall jag trycka OK på skrivaren? Förstår inte!
Visa bilaga 646500
Hm, 15 kr/förpackning och 50 kr/kg ger att varje förpackning väger 3 hg. Måtte vara små frukter på bilden.
Är det ens Photoshop? Tycker nästan det ser ut som någon gått loss på bilden i Paint.Någon borde genomskåda världens uslaste photoshopping innan de postar. Just saying.
Är det ens Photoshop? Tycker nästan det ser ut som någon gått loss på bilden i Paint.
Det blir jättestiligt med cykelskor till kostymen och "kransstämpel" på byxbenet.
innebär det att jag får så att säga, ehum, desarmera en bil jag hittar på den vägen utan att riskera åtal?
Menar du att det, om man så önskar, skulle vara ok att ”desarmera” människor som går på ställen där det finns skyltar ”Beträdes på egen risk”?innebär det att jag får så att säga, ehum, desarmera en bil jag hittar på den vägen utan att riskera åtal?
om ändå lagen vore så logisk. jag efterfrågade bara praxis i detta fall, innan jag packar släggan.Menar du att det, om man så önskar, skulle vara ok att ”desarmera” människor som går på ställen där det finns skyltar ”Beträdes på egen risk”?
Tror du i så fall gör bäst att se till att hålla släggan inlåst hemma om du tänker dig att besöka vägen ifråga, tycker det är ok att förstöra annans egendom och oroar dig över lagligheten i detta.om ändå lagen vore så logisk. jag efterfrågade bara praxis i detta fall, innan jag packar släggan.
Problemen uppstår kanske om inte följer någon av dem?Visa bilaga 647656
Lite oklart vad skylten gör för nytta. Inga skyltar tidigare heller som kunde bringa klarhet. Men det gick bra att ta till höger i alla fall. ?
Ja, då hamnar man i ån. Så det blir problem. :)Problemen uppstår kanske om inte följer någon av dem?
Då får man felanmäla skyltarna för att de helt uppenbart inte fungerade.Ja, då hamnar man i ån. Så det blir problem. :)
Blir tätt mellan häckarna, eftersom det alltid är 10 häckar oavsett distans.Ny sprintig sprintgren! Från getinkvällstidningens VM-program…
Visa bilaga 647726
Kanske kan kombinera med längdhopp och ta alla på en gång?Blir tätt mellan häckarna, eftersom det alltid är 10 häckar oavsett distans.
Nja, på 110 meter häck är det 13,72 meter till första häcken och 14,02 meter från sista häcken till mållinjen, d.v.s. 82,26 meter mellan första och sista häcken. Skalar man ner det till 10 meter häck blir det 7,48 meter mellan första och sista häcken.10 häckar blir ju 9 meter. Ingen har ju varit nära 8.95 på 32 år, och då är det på hälarna och inte på 107cm höjd... Men man ska aldrig säga aldrig!
Är det så stor skillnad på 83 cm och 100 cm i det avseendet?Då blir det ju å andra sidan nästan omöjligt att ta hindren ett och ett med annat än att hoppa jämfota.
Är det så stor skillnad på 83 cm och 100 cm i det avseendet?
Stefan Holm hade ju någon övning där han ”studsade” över rejält höga häckar. Kanske hade varit ngt för honom på den tiden?
är det förbjudet att krypa under ? ;)Då blir det ju å andra sidan nästan omöjligt att ta hindren ett och ett med annat än att hoppa jämfota.
Man undrar verkligen hur dom tänkt oavsett, om man vrider dekalen så att lågorna strävar uppåt som i verkligheten så åkar hissen horisontellt?Absolut förbjudet att åka upp och ner i hissen när det brinner….
..Visa bilaga 652198Visa bilaga 652197
Man undrar verkligen hur dom tänkt oavsett, om man vrider dekalen så att lågorna strävar uppåt som i verkligheten så åkar hissen horisontellt?
Nu fattar jag?Hissbränder kanske alltid startar från höger (om man står utanför, vänd mot hissdörrarna)?
Sidledes, uppåt är andra hållet.
Får vi inte hjälp nu så kommer vi missa vi en hel generation ironiker.Har surrealisterna varit i farten här?
Visa bilaga 652419
Det här måste väl ändå vara en fejkad skylt?!
I Polen cojones heter ägg . Ja, ja ; som vanliga äggHen värpte dem imorse.