Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilka var låtarna!?Visa bilaga 680148
Skylt å skylt.
Vilka var låtarna!?
Kan ha varit Burzum Hvis ljuset tar oss.Vilka var låtarna!?
Nån som vet hur det funkar egentligen. Var sjukt förvirrande när vi körde runt i Frankrike. Vad menar de med (direktöversatt) "alla riktningar" och "andra riktningar", vad avses egentligen?
Du tänker på Sorbonne...Med det nicket borde man väl inte undra.
Så illa låter väl inte Imperiet? :)
Jag tror det är allt lokalt som är tout och utanför Lokalområdet som är autre. Men det kan vara tvärt om också. Skulle säga att man ser autre rätt sällan. Eller gjorde iaf det när jag åkte mycket bil i Frankrike för 100 år sen.Nån som vet hur det funkar egentligen. Var sjukt förvirrande när vi körde runt i Frankrike. Vad menar de med (direktöversatt) "alla riktningar" och "andra riktningar", vad avses egentligen?
En som undrar...
Håller med, "Tout" ser man i varje by. Låter som det stämmer! Tack för svar :)Jag tror det är allt lokalt som är tout och utanför Lokalområdet som är autre. Men det kan vara tvärt om också. Skulle säga att man ser autre rätt sällan. Eller gjorde iaf det när jag åkte mycket bil i Frankrike för 100 år sen.
Står ju faktiskt inte vilken enhet 39,95 är i. Om det är mkr stämmer i alla fall jämförelsepriset. Däremot är det väl viss risk att personalen i kassan inte köper det.Visa bilaga 683640
Antar att förpackningen är på 520 liter.
Kan det vara som tex saft, att det är i utspädd form?Visa bilaga 683640
Skylten är inte UCI godkänd(inte framhjulet heller), kan det vara det de menar på lappen?Den orangea lappen på styret betyder att gatukontoret inte tycker det är en rolig skylt. "Ta bort den, annars gör vi det".
Nja, det står ju faktiskt 520 ML, dvs. Mega Liter, dvs 520 000 000 liter. Den måste vara ganska tjock med tanke på hur liten kortsidan vi ser är.Visa bilaga 683640
Måste vara 39,95 Mkr i så fall om det ska gå ihop med jämförelsepriset 8 öre/liter. Kanske är riskfritt för affären trots allt. Tror få köper diskmedel för närmare 40 miljoner på en gång.Nja, det står ju faktiskt 520 ML, dvs. Mega Liter, dvs 520 000 000 liter. Den måste vara ganska tjock med tanke på hur liten kortsidan vi ser är.
Man ser vad man vill se?
Frågan e om d e busschauffören som avstuger eller om man ska avstuga busschauffören. Viktigt att veta innan man går på bussen.