[OT] Roliga skyltar

[OT] Roliga skyltar
God vän har flyttat till US of A, första bilden som dyker upp när man googlar staten han valt...

Skärmavbild 2024-01-28 kl. 09.50.59.png

Senast ändrad:
[OT] Roliga skyltar
Nån som vet hur det funkar egentligen. Var sjukt förvirrande när vi körde runt i Frankrike. Vad menar de med (direktöversatt) "alla riktningar" och "andra riktningar", vad avses egentligen?
En som undrar...
Jag tror det är allt lokalt som är tout och utanför Lokalområdet som är autre. Men det kan vara tvärt om också. Skulle säga att man ser autre rätt sällan. Eller gjorde iaf det när jag åkte mycket bil i Frankrike för 100 år sen.

[OT] Roliga skyltar
Jag tror det är allt lokalt som är tout och utanför Lokalområdet som är autre. Men det kan vara tvärt om också. Skulle säga att man ser autre rätt sällan. Eller gjorde iaf det när jag åkte mycket bil i Frankrike för 100 år sen.
Håller med, "Tout" ser man i varje by. Låter som det stämmer! Tack för svar :)

edit stavfel

Senast ändrad:
[OT] Roliga skyltar
Den orangea lappen på styret betyder att gatukontoret inte tycker det är en rolig skylt. "Ta bort den, annars gör vi det".
Skylten är inte UCI godkänd(inte framhjulet heller), kan det vara det de menar på lappen?
Sedan är "snökedjor", inte nödvändigt så här års, trögt går det med
:ROFLMAO:

[OT] Roliga skyltar
Nja, det står ju faktiskt 520 ML, dvs. Mega Liter, dvs 520 000 000 liter. Den måste vara ganska tjock med tanke på hur liten kortsidan vi ser är.
Måste vara 39,95 Mkr i så fall om det ska gå ihop med jämförelsepriset 8 öre/liter. Kanske är riskfritt för affären trots allt. Tror få köper diskmedel för närmare 40 miljoner på en gång.

Tillbaka
Topp