Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gubbvad har jag också garvat över!Hittade lite lustiga ortsnamn under gårdagens tur. Pasta, Tå och Gubbvad.
https://www.jogg.se/Traning/Pass.aspx?id=24438595
Visa bilaga 714600
Visa bilaga 714601
Visa bilaga 714602
Bland alla Hitech kålramar därute, skön hoj.Hittade lite lustiga ortsnamn under gårdagens tur. Pasta, Tå och Gubbvad.
https://www.jogg.se/Traning/Pass.aspx?id=24438595
Visa bilaga 714600
Visa bilaga 714601
Visa bilaga 714602
Tack! Det är låg budget som gäller så det blir till att använda gamla härken som denna som alroundhoj. Fokus på träning före prylar. ?Bland alla Hitech kålramar därute, skön hoj.
Ride on???![]()
påminner om den damen jag berättat om tidigare, som jag mötte när jag skulle på tåget i cambridge. tilltalade mig på fullt flytande franska som om jag självklart förstod. och det gjorde jag ju iofs.Svårt att avgöra om det trollas eller menas allvar.
Visa bilaga 716486
påminner om den damen jag berättat om tidigare, som jag mötte när jag skulle på tåget i cambridge. tilltalade mig på fullt flytande franska som om jag självklart förstod. och det gjorde jag ju iofs.
hon ville ha hjälp med väskorna:)
Jag gick en nybörjarkurs i franska på Sorbonne för länge sen. Det stora infomötet inleddes med frågan: "y a-t-il quelqu'un ici qui ne comprend pas le français?" Sen kördes resten på franska...Svårt att avgöra om det trollas eller menas allvar.
Du såg världsvan ut!Det påminner mig om en japane som frågade mig vägen i Kyoto. Han pratade och pratade på japanska. Som tur förstod jag att han ville går till stationen jag just kam ifrån så jag kunde faktiskt visa honom med fingret vart han behövde går. Jag undrade om han verkligen trodde att jag skulle förstår nåt av vad han sade (förutom namnet på stationen).
EDIT: och varför fråga mig när det fanns japanare där också?
Du såg världsvan ut!
Nej tyvärr, vi har inte sivkurser här!
Visa bilaga 716616
Det är någon som vill ha kontroll över dina behov ...Visste inte att pissoar behöver reboot och apps nuförtiden ...
Visa bilaga 716712
Visa bilaga 716713
Det är väl bra att meddela att det inte är Siv som leder kursen?Nej tyvärr, vi har inte sivkurser här!
Visa bilaga 716616
Eller hur? ?Det är väl bra att meddela att det inte är Siv som leder kursen?
Visa bilaga 716881
Jag var ganska säker på att det bara var en felstavning av "chick peas", men för säkerhets skull gick jag vidare nästa rätt på buffén. ?
Nä, påbjuden.
Hopp-och-cykelväg?Nä, påbjuden.
Snabba hoppande cyklister , annars hade det väl varit en bild på en snigel ??!?
Borde det inte ha varit en kanin då?hoppande cyklister
Bilden är tagen i Danmark, som vi alla vet är ordet för kanin, padda, groda och ombudsman snarlikt, liksom alla andra danska ord låter lika dantBorde det inte ha varit en kanin då?![]()
Jag vet att det danska ordet för groda är frö. Att ombudsman också heter det visste jag inte.Bilden är tagen i Danmark, som vi alla vet är ordet för kanin, padda, groda och ombudsman snarlikt, liksom alla andra danska ord låter lika dant
Jag vet att det danska ordet för groda är frö. Att ombudsman också heter det visste jag inte.
menar du frø?Jag vet att det danska ordet för groda är frö. Att ombudsman också heter det visste jag inte.
Tankade på landsbygden idag. De multinationella oljebolagen har inte hittat hit än.
Visa bilaga 717178
Gissar på att det är småhalt på deras stigar om det regnar… ??
Hur servar man kakel?