Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har alltid velat ha en egen korvfabrik!För den som vill se hur korven blir till. Visa bilaga 730413
Jag har jobbat på korvfabrik. Efter det dröjde det några år innan jag åt korv igen.Jag har alltid velat ha en egen korvfabrik!
Tur att minnet är kort!Jag har jobbat på korvfabrik. Efter det dröjde det några år innan jag åt korv igen.
Minnet är korv.Tur att minnet är kort!
Uttagsautomater utanför dörrenFrun frågar sin man:
Varför har du tagit ut pengar fem gånger ur den här bankomaten mellan 01 och 05 i natt?
Visa bilaga 730518
Uttagsautomater utanför dörren![]()
Det där telefonnumret är väldigt nära det nummer vi hade till hemtelefonen när jag var barn...Råkade cykla förbi den här idag. Verkar vara en mysig träningshall det där.
Kanske inte så rolig men skylten kändes ändå tillräckligt malplacerad för att jag skulle orka ta upp kameran..
Visa bilaga 730605
[Infoga ett antal monty pythonska replikskiften]Råkade cykla förbi den här idag. Verkar vara en mysig träningshall det där.
Kanske inte så rolig men skylten kändes ändå tillräckligt malplacerad för att jag skulle orka ta upp kameran..
Visa bilaga 730605
Men, man fick lära sig att veta hut.[Infoga ett antal monty pythonska replikskiften]
-Lyx! När jag växte upp var den kommunala idrottshallen en håla nergrävd i en soptipp med asbestskivor och giftiga schaktmassor. Hallen stängde två timmar innan den öppnade. Man fick betala tre månadslöner för att få komma in och istället för personliga tränare hade de avdankade fångvaktare från Auschwitz som slog besökarna med elkablar och piskor. Och gjorde man inte rätt blev man inskickad till dr Mängele, en man med dr Mengele som idol, för en särskild korrigerande behandling. Planen i hallen hade ett golv som var så ojämnt att man tvingades till 9b-klättring för att ta sig över planen och avbytarbänken var belägen nere i ett gruvhål. Men det var vår hall och vi var lyckliga då!
Visa bilaga 731623
Bur för de lite mindre fighterna.
Så det finns en EU-lag som tvingar affärer att acceptera elektroniska pengar men inte fysiska?
Så det finns en EU-lag som tvingar affärer att acceptera elektroniska pengar men inte fysiska?
Är inte säker på att jag tycker det är rättshaveriskt att protestera mot det.
OK, orkade inte läsa allt det finstilta :-(Nej, tvärtom. Det finns en italiensk lag som enligt skylten är emot EU-lag.
Undras om inte den där Gore-jackan innehåller en massa PTFE/PFAS.
Mycket undrade jag när jag såg min käre medcyklist.Undras om inte den där Gore-jackan innehåller en massa PTFE/PFAS.![]()