Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Postade samma meme utan att kolla först bara. :)
Den här är jätterolig om man förstår texten
Visa bilaga 795851
Och här är förklaringen
”In Wales there is a legal requirement for road signs to be in both English and Welsh. In this case, the official of the Highways department emailed the English wording to the translator and, after receiving a reply, proceeded to have the sign made and installed. A few weeks later, Welsh-speaking drivers began to call up to point out that the Welsh reads, "I am currently out of the office. Please submit any work to the translation team."
Klart som korvspad ju. Inklusive väl valda skiljetecken.Örebro… wtf?
Visa bilaga 801665
Klart som korvspad ju. Inklusive väl valda skiljetecken.
Det är klart som korvspad att man får.Tjena!
Får man sitta insmord i korvspad?
Man är ju sjukt nyfiken på bakgrunden...Örebro… wtf?
Visa bilaga 801665
Tror att kaffesump ska vara bra för huden. Låter källan vara osagd. Oljorna i kaffet som ska hjälpa antar jag.Man är ju sjukt nyfiken på bakgrunden...
Vad jag förstår är det personalen som står för ytterligare info. Var var det nu Bullen föddes?Tjena!
Får man sitta insmord i korvspad?
Vad jag förstår är det personalen som står för ytterligare info. Var var det nu Bullen föddes?
? Fattar ej det roliga.
Vilka klåpare!Den här är inte heller så rolig men finn fem fel, eller fler. (Ev. att den mesta faktan dock stämmer?)
(Fastighetsverket är kontaktat och har lovat bot och bättring men än har inget hänt)
Visa bilaga 802661
? Fattar ej det roliga.
Eehh. Aa ok. Lite roligt då kanske?Tjena!
KK är även en förkortning för Knull Kompis..
Öppna där --->Finn ett fel !
Och på den nionde handbromsen.På den åttonde dagen (andra måndagen) skapade Gud uppförsbacken.
Och på den nionde handbromsen.
Måste kommit långt senare?Och nedförsbacken då?
Ja så är ju livet. Man kämpar i uppförsbacke stor del av livet, sen går det bara utför.Måste kommit långt senare?![]()
Jag var faktiskt lite orolig i år då jag inte såg nån skylt strax före julafton, men nu är den uppe!För tredje julen i rad har en okänd konstnär spridit glädje kring jul genom att sätta upp konstverk i en rondell nära Åkersberga. De vita gay-schnauzrarna är från i år. Bifogar även förra årets uppkäftiga men glada tomte.
Tillåter Youtube verkligen film med folk som kissar?Är det tillåtet om man vill vara med på YouTube?
Denna ser man ju ofta på bilar men vad betyder den egentligen? Det är väl inte hunden som kör?
Visa bilaga 812366
Denna är ju betydligt mer förståelig!
Visa bilaga 812367
(Någon som vet var man skulle kunna trycka den till rimligt pris?)
Om du har hund och skylten inte räcker, kan du sätta en belyst skylt på taket så det syns bra, typ "TAX I".Denna ser man ju ofta på bilar men vad betyder den egentligen? Det är väl inte hunden som kör?
Visa bilaga 812366
Denna är ju betydligt mer förståelig!
Visa bilaga 812367
(Någon som vet var man skulle kunna trycka den till rimligt pris?)