Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Reagerade också på den.
Vi fick frånvaro varning på våra barn för februari förra året då de hade 25% frånvaro. Systemet hade inte koll att barnen hade sportlov och hade lov mer än 25% av månaden!Fick mejl från skolan, trodde inte att barnet var så besvärligt att ha och göra med.
Påminner om när jag blev inkallad till klassföreståndaren angående min frånvaro på gymnasiesvenskan. Det var en diger lista men jag reagerade att jag fick anmäld frånvaro på svenskan samma dag som vi hade idrottsdag. Det var lite svårförklarat för den läraren på nästa svenskalektion.Vi fick frånvaro varning på våra barn för februari förra året då de hade 25% frånvaro. Systemet hade inte koll att barnen hade sportlov och hade lov mer än 25% av månaden!
Först var jag inne på att skapa en ny tråd om tragiska arbetsinsatser men valde denna tråd ändå.
Har journalister i allmänhet och denna skribent i synnerhet helt slutat läsa vad de skriver?
Visa bilaga 801576
Måste vara i Göteborg
Var hitta du den?Polisen brukar undra "Men, har det hänt något?"
Nu har ironin tagit över vårt festliga område!Visa bilaga 801719
Alla vet att det är meteorologerna som bestämmer vädret. Därför man blir sur på dom när det regnar.Nu blir man ju så nyfiken så man nästan måste prenumerera. Vad har människan för magiska skills?
Visa bilaga 800211
Nyheten är sprängstoff!På tal om granater och grov brottslighet. Vad hette den intervjuade avdelningschefen på Tullverket sa ni?
Visa bilaga 802282
(Förlåt om det varit uppe innan.)
På ett el-skåp, mitt emot Mariehem-skolan stammisar brukar flumma vid på kvällarna. Omtalat stickmord intill.. En latrintunna, som obegåvat fylls med allt annat än skit.Var hitta du den?
UÅ? Kunde ha slagit vad om att det var typ valfri söderförort längs gröna linjen annars.På ett el-skåp, mitt emot Mariehem-skolan stammisar brukar flumma vid på kvällarna. Omtalat stickmord intill.. En latrintunna, som obegåvat fylls med allt annat än skit.
Terp är ett vänstervridet konstprojekt, som pågått i flera år här.
Jag bor på gröna linjen...Enskede Gård upplevs inte '' flummigt''.....UÅ? Kunde ha slagit vad om att det var typ valfri söderförort längs gröna linjen annars.
Skulle säga att Enskede Gård snarare inte upplevs alls, ingen tänker på det, det är en sån mittemellan-station som folk glömmer bort att den existerar. Lite som Islandatorget, eller Masmo.Jag bor på gröna linjen...Enskede Gård upplevs inte '' flummigt''.....
Men Hökis är ju hippt numet![]()
Hänt liiiiiite sen dess
Kan starkt rekommendera BAK för en cykelfika på sommaren..ligger i Hökarängen.Hänt liiiiiite sen dess![]()
Inte ens om dom saltar......tvi!
Så länge det inte är varning för gul snö, så tycker jag det bara är trevligt.
SOM jag har letat... Har bara hittat förstenade stenar av kalksten. Bra pris dessutomVisa bilaga 804306Förstenad sten som inte är av kalksten.... finns på amazon
Hon borde uppdatera sin avatar tycker jagTror hon ska vara glad att hon är från Alaska snarare än från Sverige med det efternamnet.
Visa bilaga 805028

Tror hon ska vara glad att hon är från Alaska snarare än från Sverige med det efternamnet.
Visa bilaga 805028
Tror att FIS kan ha vissa invändningar. Verkar vara att det ska vara verklig bild på personen om det ska vara något.Hon borde uppdatera sin avatar tycker jag
Visa bilaga 805039
Visst är det så. För en svensktalande blir dock namnet lite lustigt.Hela grejen får mig osökt att tänka på ett gammal irc-citat:
<jettekuk> can anybody help me?
<ironi> jettekuk: i hope you realize your nick mean huge cock in swedish (and maybe other languages as well)
<jettekuk> no i didn't know that
<jettekuk> my name is jettek and i live in the uk
Var gubben Röra skyldig till Laxens havandeskap?Visa bilaga 706512
Menar nog Gravlax? Jag hoppas det ?
Bipolaritet kanske är populärt hos bina.En annan gammal jag hittade. Man måste läsa noga.
Visa bilaga 805237
Visste inte att Schweiz som inte ens har armé behöver fredsplaner?