Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mycket möjligt. Men vi har inte bäver här :pJag har sett gnagare attackera diverse träd där de har kommit åt. Min bäver har även provsmakat lite granrötter (!). Tycker det ser ut som avgnagda spån gjorda av ett mindre djur.
Och det där är alldeles för små spån för att vara bäver. :)Mycket möjligt. Men vi har inte bäver här :p
Haha ja. Vad kan vi tänkas ha för gnagare som går på rötter här då?Och det där är alldeles för små spån för att vara bäver. :)
Där tar mina kunskaper tyvärr slut. :) Gnagare är gnagare i min hjärna (de varierar bara i storlek).Haha ja. Vad kan vi tänkas ha för gnagare som går på rötter här då?
Jag förekommer "can't somebody think of the markägare" och säger: stigcyklister.Någon som vet vad som gör att det blir såhär?
Detta är otvivelaktigt orsakat av en happy(e)it på dubbdäcksförsedd e-mtb.Någon som vet vad som gör att det blir såhär? Något djur? Fotograferat i NV Skåne.
Visa bilaga 462241
Någon som vet vad som gör att det blir såhär? Något djur? Fotograferat i NV Skåne.
Visa bilaga 462241
Haha nä, inte denna gången.Detta är otvivelaktigt orsakat av en happy(e)it på dubbdäcksförsedd e-mtb.
Drar ut trädet då bara! :pKlassiska rotskador :
Visa bilaga 462307
Drar ut trädet då bara! :p
Drar ut trädet då bara! :p