Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Motvind skrev:
-------------------------------------------------------
> 42Hz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Snygga ventilkåpor osv. Men vad är det för
> färg på blocket?
En gang i tiden var ju Kvinnofangelset (serie fran Australien) en hojdare som inte gick att missa. Holl val pa 30 ar eller nagot sadant och SVT kopte nog in den billigt. Karaktarer som Megan och Lizzie hittar man inte idag pa TV!
how i met your mother
big bang theory
two ½ men
weeds
house
californication
simpsons
family guy
american dad
south park
dexter
top gear
heroes - inte hunnit se alla avsnitt
prison break - inte hunnit se alla avsnitt
tomcaten skrev:
> jhonscott skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Mina
> >
> > 1.Entourage
> > 2.Californication
> > 3.Dexter
> >
> >
> > ,
>
>
> Du tog mina, califation har jag inte sett så mkt.
> av men de andra 2. Johnny Drama är min idol!
Edit: son`s of anarchy som jochen skrev, skitbra, väntade länge tills en biker-serie skulle komma.
Tycker man nivån här på happy är så låg att man inte vågar visa det för sin fru, så är det nog fru man ska byta, inte forum.
Eller, tja, både och kanske.
783
PrinsValium skrev:
> Jag är förvånad över att så få nämner
> House. Det är ju en helt underbar serie =)
Var ju riktigt bra i början men det upprepar sig lite väl mycket i längden.
House rockar. Medicinproblemen skiter man ju i, det är ju det sociala spelet som är grejen. De sista avsnitten av säsong 5 samt början av säsong 6 är ju så fantastiskt drama så att det är nästan löjligt. Att de sen tog in "Pendleton" som Houses antagonist var ju genialiskt. Ytterligare en dimension är ju hur de använder musiken för att peka på twister i historien gör det ju bara ännu bättre (t ex att inleda säsong 6 med Radiohead - No Suprises).
Annars är jag en Aron Sorkin-sucker. Sports Night, de första 4 säsongerna av Vita huset och Studio 60 on Sunset Strip var legendariskt bra. Studio 60 var iofs upp och ner då de var tvungna att dumma ner den för att försöka rädda den från nedläggning.
How I met your mother, Big Bang theory och Scrubs bland komediserierna.
följer den gör jag knappast - det består bara av ett fåtal avsnitt - men jag måste ändå tipsa om Eastbound & Down om någon råkat missa den. En gripande berättelse om idrott, hälsa och kändisskap.
Visar hur fin linjen mellan tragedi och komedi är :)
PrinsValium skrev:
> Jag är förvånad över att så få nämner
> House. Det är ju en helt underbar serie =)
tycker bara att han borde sluta halta nu,,,, såg gisslan drama avsnittet och tycker dom hade 200 chanser att avväpna cpt med pistolen,, suck,