[OT] Samlingstråd för OT

[OT] Samlingstråd för OT
Hehe, mjo de är ju sysselsättning på låg nivå dehär :-P Själv föredrar jag riktiga grejer ;-)
Men jag måste säga att det är svårt att komma över 195 000.
Men jag tycker lastbilen är värdelös... den har ju sån dålig markfrigång, jag körde ju fast i spelet :-P
fast.JPG ht=303

[OT] Samlingstråd för OT
haha, jag gjorde också som pelle hå som jag har på bild... även fler "stunts" har man lyckats med :-P

fast2.JPG ht=293

För övrigt så är 197 724 de högsta jag kommit till. Nu lägger jag ner tror ja ;-)

Senast redigerad av en moderator:
[OT] Samlingstråd för OT
Poäng, tjofläng...Hur snabba är ni då? 40,62 med fyra paket kvar!

Edit: 40,04 med tre paket.

Edit 2: 39,26 med ett paket (som ett tag låg på hytt-taket...).

Senast redigerad av en moderator:
[OT] Samlingstråd för OT
Percylurse skrev:
-------------------------------------------------------
> Hallå! hur lägger man in bilden?

Jag tar en skärmdump, och klipper ut.

[OT] Samlingstråd för OT
Lös häl skall väl ge ett längre skär, har dock bara kört med fast häl. Så jag vet inte riktigt.
Tog dock årets första dopp idag :-)

[OT] Samlingstråd för OT
Vad kallar man "spd" till racer? Spd Sl?

Tuffare än lös häl. Skulle vara något retro eller riktigt gammalt. Men dyraste skatepjäxan med kolfiber salt extra hög profil På skenan går det fort som fan. Glöm inte kolfiberstavar samt gpsklocka så e du snoffsifast På isarna.

[OT] Samlingstråd för OT
höjden På skenan samt längden På skenan spelar också in. Lös häl och klassisk pjäxa kan bli ostabilt oman du har gamla sns. Skatepjäxa å nya sns är bättre. Annars funkar nya sns med klasisk pjäxa om du vill spara cash

[OT] Samlingstråd för OT
måste bara säga att Sidan uppdsterades 2002. Mycket av åkegenskaperna ändras efersom mycket av det Han har under materal Finns inte att köpa idag .förbättringar av både sns och nnn samt vanliga med fixerad häl är lite annorlunda då dagens system är styvare och det Finns mer att välja På. Remmar existerar knappt idag I handeln samt fyrkantsprofil På pjäxan är På väg ut med.

[OT] Samlingstråd för OT
Doppet gick fint, kom dock som överraskning. Det var tjock fin is på sjön, ett flertal isjakter som for omkring (dom är riktigt häftiga). Jag måste ha hittat en överfryst råk eller nått sånt, jag vände mig om drog mig upp (åk aldrig utan isdubb) och där bar det.
Att ha med:
- Ryggsäck med gren band (extra kläder), man flyter högt och fint i vattnet vilket gör det mycket lättare att dra sig upp på isen. Utan ligger man med vattnet i hakhöjd, testa klädsim med vinterkläder.
- Isdubb, ett måste.
- Ispik, även om den inte hjälpte den här gången.

Tillbaka
Topp