Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skogsgubben sa:Någon vågat klicka på länken än?
Johan Falk sa:
Konkret sa:Johan Falk sa:
Vem är denna stjärna?
Konkret sa:Johan Falk sa:
Vem är denna stjärna?
Mini_me sa:Aha. Ok.
Den där sitter på ett kort in en TV. TV'n startar inte men röda lampan lyser. Så ska kolla säkringarna som sitter på samma kort + byta den där.
Kurets sa:Mini_me sa:Aha. Ok.
Den där sitter på ett kort in en TV. TV'n startar inte men röda lampan lyser. Så ska kolla säkringarna som sitter på samma kort + byta den där.
Finns många vanliga fel i nätdelen till TV-apparater, kassa kondensatorer, dåliga lödningar, bränt "uppstartsmotstånd" etc. Byta säkringen hjälper sällan, att säkringen går är ett symptom inte ett fel.
Kokt lax eller? Då är dett min favorit sedan länge: https://www.kokaihop.se/recept/margits-makaloesa-saasLillgammal sa:Lax å skagen på inköpslista, god sås till laxen?
Mini_me sa:En högst relevant fråga: Jag har gjort fudge. Men jag duckade upp. Den kondenserade mjölken skulle ha varit i Dulce form innan jag blanda i den. Nu när allt är klart , kan jag trycka ner allt i en kastrull och koka om?
Problemet som gör att frågan finns är att den är sjukt kladdig trots 5timmar i kyl.