[OT] Samlingstråd för OT

[OT] Samlingstråd för OT
cactuz skrev:
-------------------------------------------------------
> OK, nu är jag nöjd mamme1

faen vad schönt att ha gjort dig nöjd, cactuz! :D

(men lite mysko är det, jag gjorde såvitt jag vet sammalika såväl första som andra gången)

[OT] Samlingstråd för OT
Starcus skrev:
> Woohooo!!
> Har blivit pappa till Olle, fyra kilo och 52 cm.

Woohooo, en göteborgare till! Snart är vi förbi. =)

Grattis!

[OT] Samlingstråd för OT
Klättermusen är riktigt bra tycker jag. Har också en Ratatosk som är hur bra som helst, bra lösningar, rullöppning är bäst och bra kvalitet. Min Bifrostjacka är också riktigt fin. Hade gärna haft en Mithril med, verkar riktigt bra och perfekt för vardags.

[OT] Samlingstråd för OT
Woohoooo!
Nu har jag ställt in Out of Office-reply på båda mina jobb-relaterade mailkonton så nu är semestern ruskigt nära!

[OT] Samlingstråd för OT
johnsson91 skrev:
> jag har sommarlov nu :P har ni det också

Nä. Jag hade sommarlov sista gången 1988....

[OT] Samlingstråd för OT
Hahahaha..... Kollade just på HSB's reklam och snubben pratar om sin cykel, -Jättesnabb med 18 växlar och så är det en fixie han vinglar fram på.

Funderar på om jag ska anmäla dom för att dom visar en olaglig cykel på TV (den såg inte ut att ha någon broms).

[OT] Samlingstråd för OT
Nåväl, det verkara vara mest jag som njuter sunkserier och usel film. Men jag delar med mig, numera även av tv-serier... Gör det du med och ta gärna en snapshot som illustrerar kvaliten så hugade spekulanter vet vad de ger sig in på.
-vad annars skulle ett cykelforum vara till för?

tidigare titel: Mad Max2 eller The Scorpion King?

Som trådtiteln så subtilt uttrycker det, vad skall det bli för fultankad kvällsrulle? Såhär i valet mellan mästerverk behöver man ju en knuff i rätt riktning...

EDIT: trådtitel och trådspec.

Senast redigerad av en moderator:
[OT] Samlingstråd för OT
Nu har jag iofs inte sett The Scorpion King och är således kanske inte kompetent nog att yttra mig. Men visst ska du se Mad Max 2. Post-apokalypsen har väl sällan känts fräschare än nu, med oljekris och klimathot som frustar en i nacken.

Håll utkik efter Kjell Nilsson som gör en insats som Lord Hummungus och fundera över rimligheten i att ha bränsleslukande V8or som främsta transportmedel i en värld som hotas av försvinnande bränsletillgångar.

Glad filmtittning.

[OT] Samlingstråd för OT
härko skrev:
> fundera över rimligheten i
> att ha bränsleslukande V8or som främsta
> transportmedel i en värld som hotas av
> försvinnande bränsletillgångar.
>

Men det är ju därför som de är så kinkiga.

[OT] Samlingstråd för OT
Vilken jävla skitfilm. inga nyheter iofs, sett den förut men... vissa saker åldras inte som finvin direkt...

MM2_madness.jpg ht=453

[OT] Samlingstråd för OT
Mad Max 1 och 2 är ju riktigt kalasbra. Efter dem kan du se Liftaren med Rutger Hauer och sen avsluta med med Romeros mästerverk Dawn of the dead.
/J

[OT] Samlingstråd för OT
Problemet var att MM2 verkligen sög hästballe. Men liftaren, det var ett bra tips! Ligger genat på fulladdning!

Sen är ju Shawn of the dead bättre än dawn of the dead ;) mem dod åker självklart ner oxå.

[OT] Samlingstråd för OT
Jag är inne på samma spår som Zarth.. det är fan skumt att det fortfarande görs apdåliga rullar.. borde de inte lära sig någon gång?

Nu ska jag se Enter the Dragon, hej!

[OT] Samlingstråd för OT
Personligen tycker jag att alla förslag som ännu kommit fram i denna tråd är alldeles för överproducerade filmer.
För riktigt "sunkiga" filmer är det bara att välja valfri från denna site;

http://www.badmovies.org/

Här kan man läsa om vad man lär sig av att titta på filmen, till skillnad från imdb.com.

Min rekommendation är "Return of the living dead"

http://www.badmovies.org/movies/returndead/

En av de mest klassiska zombiefilmerna som någonsin producerats.

//C

[OT] Samlingstråd för OT
Titta på Mamma Mia!

Att se Pierce Brosnan sjunga Abba låtar är obetalbart! Har sällan skrattat så mycket på bio, fast jag var ganska ensam i salongen om att skratta :-p

[OT] Samlingstråd för OT
the_TnT skrev:
> Max sex OT-trådar på förstasidan, mycket blaj
> nu...
För lite just nu...

Snart dax för årets Verbier-resa

WOOOOOOoooooHOOOOOooooooo :D

[OT] Samlingstråd för OT
Scorpion King 1 var inte så pjåkig att avnjuta i hängmattan men 2:an är ett lidande. Förtjänar knappt IMDB:s 3.7 i betyg... men jag tittar på den så slipper du, ok?

SK2.jpg ht=453

Tillbaka
Topp