[OT] Skicka paket med Bring, statusuppdateringar?

BuTTuS

Aktiv medlem
Då min kära Epix gick och dog innan nyår så blev jag tvungen att skicka in den till Garmin via Bring, men jag har inte fått en enda uppdatering på paketet förutom att jag lämnat in det...
Är det normalt när man skickar via Bring, eller har dom redan lyckats slarva bort det?

/nervös stackare som inte ens vet om han sov bra eller är stressad när han inte har data på det :-)

Jag skulle oxå nojja över Bring.
Dom är kända för att alltid ha radioskugga.
Men varför måste du skicka med just dom när det finns väldigt seriösa aktörer?

Du borde kunna se vad som händer om du aktivt söker på kollinumret. Uppdateringar skickas normalt bara till mottagaren, då det är den som förväntas vara otålig. Har sökt på numret?

Men det är väl det det TS gjort antar jag.
Annars går det ju inte att spåra.
Men Bring är skitkassa på uppdatering i sitt tracking system.

Möjligt att han gjort, men han skriver om att ”få” uppdateringar.

Lite humor att du skriver om de inte uppdaterar. Det har tidigare varit en del kritik om att det fanns för många uppdateringar, varav en del rätt ointressanta, så de har försökt banta/dölja några av de rent interna. Kanske gick de för långt.

Jag skulle oxå nojja över Bring.
Dom är kända för att alltid ha radioskugga.
Men varför måste du skicka med just dom när det finns väldigt seriösa aktörer?
Därför att Garmins returfraktsedel använde dom…
Du borde kunna se vad som händer om du aktivt söker på kollinumret. Uppdateringar skickas normalt bara till mottagaren, då det är den som förväntas vara otålig. Har sökt på numret?
Det är när jag söker jag inte ser någon uppdatering sedan i måndags…

Om Bring har accepterat att ta ditt kolli via returlappen någonstans inom rimlig tid, lär du ha fått besked om det. Sen är det som sägs ovan mest mottagaren som får veta mer. Man kan tänka sig att mottagaren berättar för dig att kollit kommit fram, så småningom.

Möjligt att han gjort, men han skriver om att ”få” uppdateringar.

Lite humor att du skriver om de inte uppdaterar. Det har tidigare varit en del kritik om att det fanns för många uppdateringar, varav en del rätt ointressanta, så de har försökt banta/dölja några av de rent interna. Kanske gick de för
Så kanske det kan vara.
Själv jobbar jag som samordnare / koordinator på ett stort företag i Sthlm som skickar samples över hela världen varje dag. Och min personliga erfarenhet av Bring är att dom inte är ok ?

Tillbaka
Topp