Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det får han gärna göra! Hellre en engagerad och glad kommentator än vice versaMåste Ola skrika så fort en svensk skjuter fullt?
Jag gillar inte att behöva rycka bort hörlurarna från öronen för att inte få ont i dem och jag föredrar sakliga och kunniga kommentatorer framför skrikiga och glada.Det får han gärna göra! Hellre en engagerad och glad kommentator än vice versa
Streamar på datorn och har inga högtalare. Dessutom är det tämligen lyhört i huset så jag besparar mina grannar Olas vrålande.Hörlurar när man kollar på tv?
Kan man inte både vara saklig/kunnig och glad och skrika samtidigt?Jag gillar inte att behöva rycka bort hörlurarna från öronen för att inte få ont i dem och jag föredrar sakliga och kunniga kommentatorer framför skrikiga och glada.
Köp barnhörlurar, de har decibelbegränsning.Jag gillar inte att behöva rycka bort hörlurarna från öronen för att inte få ont i dem och jag föredrar sakliga och kunniga kommentatorer framför skrikiga och glada.
Säkerligen. Ola är dock inte ett exempel på det i mina ögon. Och jag gillar fortfarande inte att behöva sitta och bevaka ljudnivån så fort en svensk ska skjuta. Eller behöva köpa in speciella hörlurar för att hantera situationen.Kan man inte både vara saklig/kunnig och glad och skrika samtidigt?
Eller är Skottheim enbart tänkt som potentiell skyttesäker reserv till stafettlaget?Ingen Skottheim i startlistan till VC-sprinten i Ruhpolding idag vad jag kan se. Måste rimligen innebära att hon inte är aktuell för OS. Om de inte skickar färre än vad de kan bör Brorsson och Nilsson därmed kunna kvittera ut OS-biljetter efter denna tävlingsvecka.
Tycker det känns lite konstigt att inte låta henne tävla lite i alla fall om de ska skicka henne till OS. T.ex. skulle de kunna bänka OS-klara Magnusson i denna tävling.Eller är Skottheim enbart tänkt som potentiell skyttesäker reserv till stafettlaget?
Elvira är inte lätt att tas med när hon skjuter fullt (som idag) eftersom hon ju oftast är otroligt åkstark. Hyfsat stor marginal i en sprint... Stina har väl tagit ett steg framåt i år men skyttet ofta svajigt tyvärr.
Visa bilaga 532807
Redan vid första skyttet tyckte jag hon såg ut plågad, kanske någon förkylning på g eller något?Idag åkte Stina dessutom ganska uselt (med tanke på hur hon kan åka), om man räknar typ 20 s per straffrunda så har hon klart sämst åktid av samtliga svenskor - om jag räknar rätt.
Idag åkte Stina dessutom ganska uselt (med tanke på hur hon kan åka), om man räknar typ 20 s per straffrunda så har hon klart sämst åktid av samtliga svenskor - om jag räknar rätt.
Elvira är inte lätt att tas med när hon skjuter fullt (som idag) eftersom hon ju oftast är otroligt åkstark, här har vi en världsstjärna av rang. Hyfsat stor marginal i en sprint... Stina har väl tagit ett steg framåt i år men skyttet ofta svajigt tyvärr.
Visa bilaga 532807
OK, Skottheim på första och Stina på andra imorgon. Blir det uttagningstävling!?