Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man vill ju se det fr en annan vinkel, fr sidan.Försökt "hacka" mig fram tre gånger nu och bildvinkeln är ju inte idealisk men nuddar hon är det med yttersta fingerspetsen.
Gick skapligt till sista skyttet, där gjorde hon en Mona och föll igenom med fyra bom.Stina har oflyt och sned pipa igen, 47a på EM distans....
En dubbel Mona i så fall på Brandt...Gick skapligt till sista skyttet, där gjorde hon en Mona och föll igenom med fyra bom.
Nej nej, en Mona görs endast på sista skyttet, och allra helst när man har nåt stort på gång.En dubbel Mona i så fall på Brandt...
Visa bilaga 604842
Tyvärr var det väl ingen skräll att ståskyttet fallerade för Oskar. Har 57% i VC och 55% i IBU-cup i år i stående skytte. Men, det är klart, nio bom är ju klart mer än statistiska 4-5 bom.En dubbel Mona i så fall på Brandt...
Visa bilaga 604842
90% i skytte i alla tre tävlingarna är ju stabilt. Synd att hon inte fick till en fullträff i något av loppen. Hade räckt med en bom mindre i något av loppen för att det skulle ha blivit guld.2 medaljer på 3 lopp är inte illa! Grymt Tilda!
Låter på henne själv som att det var mer mentalt än fysiskt som det var problem i sista skyttet.Jag vet inte men kanske hon var väl dragvillig i täten, vet inte om Stina inte orkade eller ville hjälpa till.
Punkt, komma och att skriva ihop gör det hela mer lättläst.Jag är imponerad av att Elvira fått flyt på nya bössan ergonomi ligger centralt i skott bild de är ju att inte ens luta bössan få till centrala punkt och närmast lod omedvetet flyt lite mer spridda på Hannas träff bild med kant in norskan är väldigt cental träff bild ofta.