Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Precis som Ferry sade att han skulle ha gjort. Betyder det att de är ganska säkra på systrarna Öberg och Linn i laget, och att det bara är en plats som är öppen, tro? För med tanke på dagens resultat borde det väl nästan vara Linn som skulle petats (iofs körde de ju likvärdigt, och Linns skytte kan ju vara tillfälligheter).Verkar som att Magnusson åker stafetten istället för Brorsson.
Om man jämför tiderna på de olika varven så är Magnusson 8 sekunder långsammare än Öberg och 17 sekunder långsammare än Sola på varv 1. På varv 2 är hon 23 sekunder långsammare än Sola och 24 långsammare än Öberg. Så åtminstone 15 sekunder är väl inte orimligt att tänka sig att hon tjänar på att åka med dem.Undrar var Magnusson varit om hon inte fått gå med 2xHanna sista varvet. Ändå starkt att gå med, men tveksam om hon hållit den farten själv.
Vore intressant att ha information om hur mkt Öberg drog där och hur mycket Sola drog.Hm, var det inte så att Hanna Öberg även gick sitt andra varv med Sola? Så kanske både Hanna och Anna har Sola att tacka för bra resultat.
Mm, så när som på att Ferry väl ville ha Elvira på andra och Magnusson på tredje men det, om jag tolkar detta rätt, verkar bli tvärtom. Och Ferrys variant var nog högre odds på.Precis som Ferry sade att han skulle ha gjort. Betyder det att de är ganska säkra på systrarna Öberg och Linn i laget, och att det bara är en plats som är öppen, tro? För med tanke på dagens resultat borde det väl nästan vara Linn som skulle petats (iofs körde de ju likvärdigt, och Linns skytte kan ju vara tillfälligheter).
Jag tror det ska mycket till för att ställa Linn utanför, hon har ju gjort så många bra stafetter.Precis som Ferry sade att han skulle ha gjort. Betyder det att de är ganska säkra på systrarna Öberg och Linn i laget, och att det bara är en plats som är öppen, tro? För med tanke på dagens resultat borde det väl nästan vara Linn som skulle petats (iofs körde de ju likvärdigt, och Linns skytte kan ju vara tillfälligheter).
Ja, när man ser målfotot känns det nästan som att det inte behövts ett foto alls. Sebbe är solklart före.Verkar ju som att Sverige överklagade och ville se målfoto, först då ändrade man resultatet, verkar ju väldigt märkligt! Sett från sidan är ju Sebbe klart före.
Det är väl inte så snyggt om nån efter ett par missade skott på skjutvallen slänger geväret och ger upp...Ferry skulle föredra Poromaa framför Calle om han skulle plocka över ngn längdåkare till skidskytte. Mystiskt!![]()
Nja, beror ju på hur det sker. Med Calle skulle jag inte utesluta att han skjuter på fel tavla och blir ivägjagad från vallen av någon fly förbaskad fransman. Alternativt lägger sig på fel bana i första skyttet en masstart eller stafett.Det är väl inte så snyggt om nån efter ett par missade skott på skjutvallen slänger geväret och ger upp...
Verkar ju som att Sverige överklagade och ville se målfoto, först då ändrade man resultatet, verkar ju väldigt märkligt! Sett från sidan är ju Sebbe klart före.
Vi får väl se. Samuelsson har ju öppet varit rätt kritisk till att kineserna fått OS.Ja, någon kan ju lätt försvinna i Kina har jag hört!
SKANDAL!!! Ett sommar-OS tror jag är precis vad Nordkorea skulle behöva pumpa in några hundra miljarder i just nu.Det var länge sedan Nordkorea hade nåt större idrottsevenemang …
26,5 sekunder stav till stav och nollskytte är bra i den här blåsten!Comeback av Kalle Grenemark i morgon ??
Du glömde "fullt hus" och "det viktiga femte skottet"26,5 sekunder stav till stav och nollskytte är bra i den här blåsten!