jag fick svar från golo bolo när jag svarade honom "oooooookej"
Så frågan är bara, vart sätter jag in pengarna?
fick inget kontonr av honom.
då fick jag följand
Hej,
Är verkligen glad att se att denna fråga är fortfarande i gott skick och för försäljning. Jag accepterar ditt erbjudande, kommer betalningen att skickas till dig med min chef via en certifierade kassaregister kontrollera eftersom jag inte är i Europa för närvarande arbetar jag med Redcross närvarande för att hjälpa människor som drabbats av naturkatastrofer
i Haiti.
Om du får de pengar du dra tillbaka din betalning för , används också dra av alla bankavgifter för testning och ok för din bekvämlighet under utbyte transaction.deduct extra 100 € för detta ändamål.
Resterande pengar kommer att dras efter din betalning, och kommer att användas för sjöfarten eftersom jag köper detta som en present till min dotter. Pick- upp kommer att tas om hand av rederiet, behöver du inte
oroa dig själv som min karriär kommer att vara angelägen om att plocka upp rätt till vid
din plats när du lämnar mig adressen och plats, vill jag att du ger mig rätt adress, se nedan, utfärdade den kontrollen och skicka listor till er eftersom jag inte vill att kontrollera fel ställe jag vill få det till dig.
Detaljer behövs för att betala:
Fullständigt namn på checken som ska .............
Adress ...................
Postnummer ...............
Stad ....................
Land ..................
Telefon .............
E-post .....................
Pris ............
Närmaste flygplats ..........
Obs: Kan du hjälpa mig att skriva ett tyskt kortets språk bröllop för min
dotter? de kommer att älska det eftersom de älskar Tyskland, känna dem också,
Jag gör detta köp från Tyskland.
Tack för din goda förståelse och gott samarbete ..
Golo Hobs.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello,
Am Really happy to see that this item are still in good condition and for sale. I accept your offer, payment will be sent to you by my boss via a certified cash cheque because i am not in Europe presently, i am working with the redcross presently to assist people affected by natural disaster in Haiti.
If you get the money you withdraw your payment , also used pull off all the bank fees for testing and ok for your convenience during the exchange transaction.deduct extra 100 € for this purpose.
The remaining money will be deducted after your payment, and will be used for shipping because i'm buying this as a gift for my daughter. The pick-up will be taken care of by the shipping company ,you do not need to worry yourself as my carrier will be anxious to pick up eligible for at your place once you leave me the address and location, I want you to give me the correct mailing address, see below, it issued the check and send lists to you Because I do not want the check to the wrong place I want to get it to you.
Details are needed to pay:
Full name on the check to be .............
Address ...................
Postcode ...............
City ....................
Country ..................
Phone .............
E-mail .....................
Price ............
nearest airport ..........
Note: Can you please help me write a German language wedding card for my daughter? they will love it because they love Germany, to know them too, I make this purchase from Germany.
Thank you for your good understanding and good cooperation ..
Golo Hobs.