[OT] Spelkonsoll till familjen

[OT] Spelkonsoll till familjen
Jag har aldrig spelat Diablo, såg att det kommer en warlock till spelet, jag gillade warlocks I wow.
Det verkar ju intressant, eller?
 
[OT] Spelkonsoll till familjen
Jag har aldrig spelat Diablo, såg att det kommer en warlock till spelet, jag gillade warlocks I wow.
Det verkar ju intressant, eller?

Har nött Diablo 2 mer eller mindre sedan det släpptes för 25 år sedan.
Och ja, spelet som sådant är riktigt bra om man gillar hack n slash med en massa loot och en halvt oviktig story.
Vet inte hur utvecklingen har gått sen de släppte resurrected (jag håller mig fortfarande till Lord of Destruction)
Men håller det fortfarande samma höga klass och är inte allt för obalanserat, så är det helt klart värt en femhundring, eller vad det nu kostar.
Fastnar man så har man riktigt många timmar framför sig...
 
[OT] Spelkonsoll till familjen
Nu har förbeställningen till gta6 släppts. 900kr, bara nedladdning. Men då ingår en månad gta+ som automatiskt förnyar, undrar hur många som missar den finstilta detaljen.
 
[OT] Spelkonsoll till familjen
Nu har förbeställningen till gta6 släppts. 900kr, bara nedladdning. Men då ingår en månad gta+ som automatiskt förnyar, undrar hur många som missar den finstilta detaljen.
Lite sneaky men verkar vara så att man måste aktivera den, och där lär det ju förklaras. Behöva lägga till betalningsmetod med tanke på att det är en tjänst man kommer betala för löpande
 
Senast ändrad:
[OT] Spelkonsoll till familjen
Men när den som betalar för spelet, och den som spelar inte är samma person kommer minst en extra månad dras innan det upptäcks
 
Tillbaka
Topp