[OT] Spotify - någon som har Invitations?

Franz skrev:
-------------------------------------------------------
> Please please please,
> let me, let me, let me,
> let me- get what I want, this time..
>
> (franz_hellberg@hotmail.com)

Tack B!

(Bättre sent än aldrig att börja med Spotify)

God knows it would be the first time.
Sällan har någon sig så förtjänt av en invite!

Franz skrev:
> Please please please,
> let me, let me, let me,
> let me- get what I want, this time..
>
> (franz_hellberg@hotmail.com)

Någon som ligger och lurar på en invite tro?

PM:a gärna, det är till en kollega. Så vi andra slipper höra det trams han spelar idag...

Tack som fan, om någon har en över?

Någon som vill bli av med en invite? Skicka då ett PM!
Jag lovar, den kommer att förvaltas väl, den hamnar i säkra händer.

//E

PS. Förbrukade invits avvisas vänligt men bestämt!! DS.

Se där.

Fanns ett par länkar där som funkade bra. Tack för det! Nu behöver inte kollegan tracka oss andra med sugig svenskrock.

tack Mats!

Är det ngn som sitter och trycker på några invites? Nätverket på jobbet går via UK och mitt konto som oxå används hemma hör hemma i Svecia. Skulle behöva skaffa ett till konto så att jag kan avskärma mig här på jobbet.

Nu finns Spotify att tanka på AppStore. Gräjt. Min gissning är att Spotify får en bra tillströmning av premiumkunder idag..

Den finns bara på svenska App Market, har du enablat "internationella" varianten så kan du inte hitta den.

Jag ser flera fördelar med att köra Spotify på Android istället. T.ex. så går det att göra applikationer i bakgrunden på Android utan krångel. För att göra det på iPhone måste du jailbreaka telefonen och installera ett program som tar bort den begränsningen Apple lagt in.

Tyvärr finns det inga Android-telefoner som tilltalar mig ännu så jag ligger lågt.

jomper skrev:
> Tyvärr finns det inga Android-telefoner som
> tilltalar mig ännu så jag ligger lågt.

Gillar du inte Hero?, men vänta det lär komma ett antal till i höst i samband med att Android 2.0 släpps.

Jag har haft 4 olika lurar tillverkade av HTC (8010, S100, S200, P4350) och hårdvarukvaliten har inte varit riktigt 100% minst sagt. Framför allt har högtalare och mikrofon varit riktigt dåliga jämfört med de SE/Nokia-lurar jag hade före och efter. iPhone däremot fungerar mycket bra. Av den orsaken vill jag inte ha en HTC.

Sen skulle jag gärna se att den luren jag köper har en hygglig kamera också. Om man får drömma skulle den gärna få vara lite fukt- och stöttålig också men det lär ju inte hända.

Fast jag hade gärna haft ett riktigt tangentbord som P4350 hade, det tangentbordet fungerade fantastiskt bra.

jomper skrev:
> Jag har haft 4 olika lurar tillverkade av HTC
> (8010, S100, S200, P4350) och hårdvarukvaliten
> har inte varit riktigt 100% minst sagt. Framför
> allt har högtalare och mikrofon varit riktigt
> dåliga jämfört med de SE/Nokia-lurar jag hade
> före och efter. iPhone däremot fungerar mycket
> bra. Av den orsaken vill jag inte ha en HTC.
>

Själv blev jag positivt överraskad av samtalskvalitén när jag bytte ifrån SonyEricsson P1i till HTC magic. Ljudkvalitén på samtalen är mycket bättre i min nya telefon och jag har ännu inte fått några klagomål på att jag skulle ha en dålig mic.

Spotify funkar mega bra i den, även när jag vill surfa samtidigt som lag lyssnar.

Senast redigerad av en moderator:
jomper skrev:
> Nu finns Spotify att tanka på AppStore. Gräjt.
> Min gissning är att Spotify får en bra
> tillströmning av premiumkunder idag..

Fungerar fin fint. Har inte sett någon gräns för mycket många spår man kan cacha för offline-bruk. Har kört det sedan igår på iPhonen.

Skall hårdtesta lite på stan idag. Få se hur mycket det kraschar.

Med mitt Telenor-abonnemang verkar inte finnas någon övre gräns för mobilt data så jag har inte brytt mig om att synka. Lyssna över 3G verkar fungera ypperligt.

Kan göra det över wifi hemma ikväll kanske.

Har installerat Backgrounder också, så nu går det att köra Spotify i bakgrunden helt smärtfritt!

Upptäckte att även jag skulle behöva ett abonnemang. Någon med invitations i byrålådan?

PM funkar helt OK

Jag kände mig lit för trög för att ge mig på Proxymeckandet...

//O

Jag skulle också behöva en till en vän, som jag frågade om i tidigare inlägg, jag berättade nämligen för min vän om detta forum där man kan få svar och hjälp med alla problem som kan uppstå, men nu kan jag inte bevisa detta för henne. Jag vore väldigt tacksam ifall någon kunde bjussa på en invitation.

Har en lista med Spotify invites, dock är många redan tagna men skicak er mail adress i ett PM så skickar jag ett dokument med invites så får ni leta själva.

Jag har också några att ge bort. PM med mailadress isåfall. Spotify-inbjudningar är väl knappast hårdvaluta längre?

Annars kan man bli betalande en månad så får man spotify utan invitation. Det är det lätt värt, jag kör premium hela tiden.

jag har en drös också

4w856TqbCGuEJa97
nVdahECBexcyUBDk
sJnYn4TqLyA7tN3c
8durWcaNEhdUXXKB

har några fler om dom tar slut!

Tillbaka
Topp