Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Angående inbjudningar så kan jag hålla med att det är lite fånigt speciellt förut då det var öppet för alla i vissa länder (det var ju inte speciellt svårt att kringå). Det korkade med gratiskontona är att de inte är tidsbegränsade och funkar aldeles för bra. Har funderat på att uppgradera till ett Premium konto, men har inte direkt känt behovet då gratis varianten funkar bra för mitt användande.
Jag betalar, dels för att jag gillar tjänsten och vill att den ska finnas kvar, dels för att slippa reklamen och dels för att det ska funka på min telefon. 33 kr / månad per skäl med andra ord!
Jilster skrev:
-------------------------------------------------------
> kan man få tag i ett permanent premium utan att
> betala?
>
> Gratis Spotify premium kilcka här...
Länk med ref-nummer.
> www.gratispremium.com?ref=373975
Hur tänkte du nu?
Gratispremium är ett pyramidspel som ger annonsintäkter till ägarna av siten. De lockar med att de kommer betala ett Spotify premiumabbonnemang åt de "medlemmar" som är aktiva i pyramidspelet. Insatsen är att du utför "kampanjer" och sprider spelet.
Du har försökt locka till dig "klick" med ett bedrägligt beteende. Jag rapporterar ditt ref-nummer till Gratispremium. Jag rapporterar även din postning till admin på HappyMTB.