Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte en chans...Löven kommer att slakta dom!Nu sitter nog kgas politiker på spänn när dom är i final och kanske kommer gå upp i shl.
Inte en chans...Löven kommer att slakta dom!
"Intressant" med 3 shl-lag inom 10 mil på E18Mycket möjligt. Hade dock varit kul och se hur kga hade löst det med pengar för en ny arena om dom gick upp![]()
Örebro, Karlskoga och ?"Intressant" med 3 shl-lag inom 10 mil på E18
"Intressant" med 3 shl-lag inom 10 mil på E18
3 lag inom 20 mil på mellersta E4:an verkar mer troligt/sannolikt eller så är det bara en dröm för DanC.Jag tar hellre 3 lag inom 26 mil efter norra E4:an
Solna AIK spelar inte ikväll. Deras säsong i gärdsgårdsserien är slut sedan länge.Heja S AIK!
S AIK är ju Skellefteå AIK såklart!Solna AIK spelar inte ikväll. Deras säsong i gärdsgårdsserien är slut sedan länge.
Hur är det med Brunäs? Lever deras säsong fortfarande?Solna AIK spelar inte ikväll. Deras säsong i gärdsgårdsserien är slut sedan länge.
Då är ju S redundant, räcker med AIK så vet alla begåvade människor vad som menas.S AIK är ju Skellefteå AIK såklart!
Vi tog det enda SM-guld som hittills delats ut. 1 av 2 är ok ändå, man kan inte få allt.Hur är det Brunäs? Lever deras säsong fortfarande?![]()
Nää, S måste vara med, annars menar man ju AIK!Då är ju S redundant, räcker med AIK så vet alla begåvade människor vad som menas.
Tack för att du hejar på mitt lag!Heja AIK![]()
Grattis! Ni är klara för finalTack för att du hejar på mitt lag!
Det stärker oss, nu när Allsvenskan är igång.
Vilket lag? Du verkar heja på flera lag :)Tack för att du hejar på mitt lag!
Det stärker oss, nu när Allsvenskan är igång.
Stämmer!Vilket lag? Du verkar heja på flera lag :)
Jo det gick vägen Lule var ett tufft motståndGrattis! Ni är klara för final![]()
Du kan vara nått på spåret där....Ibland undrar man om detta är en intern tråd på ett hem för gravt senila hockeyfans.![]()
Skönt. Då kan du sova gott.Blev bortdömt...
Det är det han gör i smyg, annars hade vi spelat final nuAkta dig så han inte börjar hålla på FBK!