Mitt i en flytt, så det kanske kommer mera grejer.
Dagens prylar är som följer...
*BORTA*
En "vintage" CD-spelare. Technics SL P1200. Ruskigt grym sak på sin tid (mid 80's) och fortfarande fräsig i mina ögon. Fungerade fint för ett par år sedan. Tillhörande fjärrkontroll. Värsta DJ-vrålåket när den kom och den har hängt med bra sedan dess. Min har dock gett upp en smula och någon hågad Hi-Fi fanatiker kan säkert rusta upp den, alternativt plocka reservdelar från den, då spelaren fortfarande förekommer hemma hos folk med rätta intresset. Snygg är den i alla fall? nte min bild, men så ser den ut.
*CD-spelaren flyttar till Umeå*
LaCie Electron 19 Blue. 19" dataskärm som en gång i tiden även den var "top-notch". Hade den under många år, kalibrerad till tusen, och många bilder har passerat genom den innan tryck. Den har en kosmetisk spricka i plasten, men för något år sedan (har stått i förråd sedan dess) var det inget fel på den alls. Jag har tyvärr inget fotografi som exakt visar hur den ser ut. Men mörkblå, som en LaCie, och "tjock" som förr om åren.
Kanhända att det dyker upp mer prylar, men dessa skänkes således storsint bort. Hämtas med fördel i Gustavsberg, Värmdö.
EDIT: Språkpolisen var mig hack i häl.