Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Right up my alley...Stumpy sa:Thoréns TD 165
Får inget ljud i den och har inte försökt felsöka/laga..
Sugden A 48B
Fantasktiskt ljud när den fungerade, men har nu tröttnat.
Perfa :-)Stumpy sa:Estockolmo, tyvärr.
Om jag åker till Swe-cup CX i Göteborg, så kan jag kanske ta med dem om de finns kvar då.
jimpstyle sa:Istället för en skänkes så gör jag en eftersökning. Jag hade tänkt att testa sadlar för att hitta något jag gillar, men det verkar vara svårt här i stan att få testa sadlar. Så jag gör en efterfrågan om det är någon/några här som har sadlar över som ni inte använder? Det gör inget om dom är krashade med så det är skav eller slitna. Vill endast prova lite olika för att hitta vad jag vill ha för något :) Så har ni något till övers liggande så hojta gärna till. Om det skulle vara någon lite finare sadel som kanske inte vill skänkas så kan jag eventuellt slänga till en slant :)
Har svårt att tro att inte Öster har möjligheten att köpa en sadel och inom 30 dagar lämna tillbaka och få ett tillgodohavande att provköpa nästa för... ...fast vad vet jag för jag har inte varit där. Det är dock väldigt "normalt" i andra städer.jimpstyle sa:Det var det jag skrev i mitt inlägg att det var svårt att få tag på någonstans där jag kan få prova. Svaren jag har fått har vart tveksamma så det känns inte speciellt aktuellt för dom. Får kanske testa gå runt en vända igen och kolla och se om jag bara pratat med "fel" personer kanske.
fredrick sa:Fästen till Thule cykelställ.
Finns i Gbg.
jimpstyle sa:Jo men då är det ju just att behöva köpa, och då finns ju alltid risken att man skadar den på något sätt och så är det en sadel man inte alls vill ha. Men ja visst det skulle ju vara ett alternativ.
Jag bor i Jönköping och egentligen skulle jag vilja prova lite olika varianter av Fizik sadlar pga att jag tycker de är snygga, men det mesta kan ju vara av intresse då jag inte vet vad som passar mig.
Hejsan.Orwar sa:En styck vinkelslip bortskänkes: http://www.biltema.se/sv/Verktyg/Elverktyg/Slipmaskin/Vinkelslip--2000020964/
Inget fel på den, men jag klarar inte av vinkelslipar där man måste hålla knappen intryckt för att de ska gå.
Finns i Göteborg, nära Franssons.
Hasse#7 sa:fredrick sa:Fästen till Thule cykelställ.
Finns i Gbg.
Om du har kvar fästena är jag intresserad. Skriv i tråden eller skicka mail via min profil. Min inbox för PM är en logistisk katastrof och är i princip alltid full med bra ha info som jag inte vill ta bort. Borde lagra om det på annan plats.
MarcusS sa:Av, en bräda man kan bära under armen. Jag har en Tiga 260 slalom liggande under massa barr om någon är intresserad. Det är ganska intressant och se vilka stora katt det varit i brädsegling under några årtionden.
Hasse#7 sa:MarcusS sa:Av, en bräda man kan bära under armen. Jag har en Tiga 260 slalom liggande under massa barr om någon är intresserad. Det är ganska intressant och se vilka stora katt det varit i brädsegling under några årtionden.
Katt?
Hasse#7 sa:MarcusS sa:Av, en bräda man kan bära under armen. Jag har en Tiga 260 slalom liggande under massa barr om någon är intresserad. Det är ganska intressant och se vilka stora katt det varit i brädsegling under några årtionden.
Katt?
tmalm sa:Huawei 4G wifi modem Skänkes mot lagom donation till UNHCR eller WWF.
Är operatörslåst men är enligt Google lätta å låsa upp.
Finns i Götettrakten.
/T
NXJ sa:Hasse#7 sa:MarcusS sa:Av, en bräda man kan bära under armen. Jag har en Tiga 260 slalom liggande under massa barr om någon är intresserad. Det är ganska intressant och se vilka stora katt det varit i brädsegling under några årtionden.
Katt?
Katalysator? Är det E-windsurfer? :-)
42Hz sa:Kassettband är väl bara plast?
(i princip)
pme sa:En uppsättning Blum kökslådor från IKEA till ett traditionellt kök bortskänkes.
De blev över när vi bytte kök och jag har inte hjärta att kasta bort fullt fungerande saker.
Alla lådor är för 40cm bredd, 4 enligt bild och 1 lite högre. Är du lite händig borrar du snabb monteringshål i befintlig stomme och lådfronter.
Alla lådorna överlämnas monterade med våra gamla lådfronter.
De ytterst opraktiska (och troligen oanvända) skärbrädan följer med som bonus.
Hämtas i Skälby, Järfälla och skickas inte. Helst idag…