Jolinwood sa:
Vänta what, blev Sixten avstängd för det han skrev i den här tråden?
https://happyride.se/forum/read.php/1/3602136
Han skrev ju TVÅ ggr vad TS behövde göra för att lösa sitt problem, på ett informativt sätt, innan han skrev det som någon citerade ovan. Om någon inte hade orkat ta till sig av min kunskap 2ggr om när jag delar med mig för att hjälpa, så hade jag också bytt tonläge.
Jolinwood sa:
plus att han erbjöd sig hjälpa i PM..? Det är ju för fan uppseendeväckande hjälpsamt.
Om det är någon som gjort fel här så är det admins, det står jag för alla dagar i veckan, nu blev jag faktiskt upprörd, det här var lågt. Blä
Du har alltså inte hunnit få svar på din fråga men drar ändå långtgående slutsatser utifrån vad som skrivits i en enda tråd och baserat på det bestämt dig för vad din ståndpunkt är och kastar skit på admin?
Wow, bara wow!
Naturligtvis har Sixten betett sig illa i mer än en tråd och blivit varnad innan han blev avstängd. En ansenlig mängd han det bli och jag är snarare förvånad över att avstängningen inte kom tidigare.
Här har vi för övrigt en del av kärnan i dagens dåliga debattklimat. Personer med begränsad kunskap om en händelse som målar upp sitt värsta scenario och argumenterar hårt utifrån det istället för att ta reda på fakta. Det verkar vara viktigare att ha en åsikt än att ha rätt.