[OT] Sveriges trevligaste cykelforum
Freddie L sa:Tråkigt att du känner så!ejon sa:Freddie L sa:Vem reflux är? Tyckte du att jag hotade dig nu? Prova att anmäla mitt inlägg vettja! ?ejon sa:Freddie L sa:Jag trodde du lämnade Happy redan i första tråden, ejon? Happy är som det är. Ditt gnäll kommer inte göra varken till eller från, annat än att du lär få problem med reflux som du hetsar upp dig.
Gör som alla andra när det blir lite för ”Happy”, ta en paus på ett halvår-ett par år. Så man får lugna ner sig lite. Och sluta läs el-trådarna, det är mest i dem som folk inte kan sköta sig.
Lycka till!
Gnäll? Knappast, se det som ett bidrag till vad tycker man borde åtgärda. Onej, jag hänger inte här ändå så det är sak samma för min del. Jag vet inte vem reflux är men jag tycker ändå det förekommer en hel del förtäckta hot här vilket är olagligt vill jag påminna er om.
Nej, men på den korta tid jag har varit här, så har jag fått väldigt många "tips" på hur jag ska uttrycka mig.
Det här blir mitt sista inlägg på tre månader pga olaga hot. Hörs!
Tack för ditt värdefulla inlägg. Precis som påtalats tidigare så gjorde din signatur skillnaden. Väldigt vuxet.