OT: vad är det här?

• Trådstartare Trådstartare oxr
  • Start datum Start datum

oxr

Aktiv medlem
Har en sån här i mina braåha-lådor, men vet inte vad det är. Någon som vet?
DSC_0346.JPG

DSC_0347.JPG

DSC_0348.JPG

Aha, då fattar jag behovet av att kunna ställa motståndet. Tack för hjälpen!

Någon som behöver? Hämtas i Huddinge.

Senast ändrad:
När en sån här krånglade på jobbet way back så hade jag som tur var semester. Det var istället chefen och förmannen som fick göra bort sej...
De skruvade isär den, varvid det sa SPROING när fjädern stack. :-D
De lyckades klämma ner den i en kartong och skicka den till tillverkaren. Det krävs en monteringsjigg för att få ihop den igen....

Det är ju en cykellättare! Cykeln blir 2.2 till 5.5 kg lättare! Sjukt bra pryl om man har en överviktig cykel!

ForesterGuy sa:
När en sån här krånglade på jobbet way back så hade jag som tur var semester. Det var istället chefen och förmannen som fick göra bort sej...
De skruvade isär den, varvid det sa SPROING när fjädern stack. :-D
De lyckades klämma ner den i en kartong och skicka den till tillverkaren. Det krävs en monteringsjigg för att få ihop den igen....

Hehe :D

vilket verktyg passar då, <5,5kg. Hmm... skruvdragaren kanske!? Häng upp skruvdragaren i den där på en rörlig arm i verkstaden så kan du mecka på löpande band sedan

Senast ändrad:
Bengt-re sa:
Det är ju en cykellättare! Cykeln blir 2.2 till 5.5 kg lättare! Sjukt bra pryl om man har en överviktig cykel!
Mycket bra grej när man gör sin obligatoriska Mont Ventoux.
(Man får dock inte ha för lätt hoj för då kan det bli ET-cykling av det hela...)

Tillbaka
Topp