Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
snart nåt flytande igen. är nyopererad så fast föda får vänta på sig några veckor:(, om man inte räknar dexofen+ alvedon som fast föda, vill säga. Jeeiiiiiiiiiiiiii, vilken fest:(
Kneecap skrev:
-------------------------------------------------------
> Tjena!
>
> Det verkar vara trama-dol som är boven i dramat
>
> dexofen och paracetamol är inga problem..
ok. kanske för att det är det nya benzo? när jag skulle läsa om ev biverkningar ledde tredje träffen till en ganska vederhäftig sida:D
Mårten skrev:
> 48/16: Grattis! Det skulle jag också vilja göra,
> dricka skumpa alltså. Det där med BB känner jag
> mig inte riktigt redo för.
Tack! Allt har sin tid :)
jansson99 skrev:
> 48/16: Grattis från en dubbefarsa till en annan!
48/16 skrev:
> En flaska Deus Brut des Flandres! För att fira
> att vi är hemma från BB.
> Så nu har jag två döttrar!
Grattis Mange!! Trumpeterna tutar och violinerna ylar!
Själv åt jag just två vietnamesiska vårrullar, sen vietnamesisk skaldjurssoppa och sen en obligatorisk kaffe från starbucks!
Zeunerts julmust har anlänt. Köpte på mig några backar och ställde i källaren. Man bör ha 10 stycken i källaren. "Mustarna" har en förmåga att ta slut tämligen omgående och det är just då affärerna inte har något kvar i lager.
Till detta åts spagetti med en pesto gjord på massor med parmesan, persilja, vitlök, pinjenötter och en god olivolja Lite flingsalt på... enkelt och fantastiskt gott..
Snart Lays lättsaltade och en GT.