Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
En liten enkel spaghetti med någon improviserad smaksättning bestående av vitlök, hackad spenat, diverse kryddor och en massa parmesanost och olivolja.
Det blev kaffe, semla och inga intressanta inlägg på laptoppen igår. Jag har planerat ett jobb möte till lunch och köpt massor med öl till den istället.
Cyklade förresten till jobbet med 10 burk öl i ryggsäcken och funderade på vad den vägde: 0,5 l vatten väger ju 0.5 kg, men öl har alkohol och bubblor som både väger mindre men en burk som väger mera. Vad blir det då? Utöver bra träning.
brunchade nyss blev toasted bagle med avocado, fetaost, soltorkade tomater, en färskpressad juice, en dubbel espresso machiatto och potato wedges med currymayo. gott.. viktigt att ladda rätt inför pokergrytan.
Min dag är förstörd... Min bredbandsuppkoppling fungerade inte under förmiddagen. Vad ska man göra utan Happy. Spenderade tiden istället med att ringa runt till olika cykelaffärer och flygbolag.