OT/ vad dricker eller äter du nu?

Nu är kaffebryggaren på igen. Till kaffet ska jag äta en bit "omega3-bröd" (vafan det nu är) med en klick pesto på.

Jag ska äta gi-fientlig mat. Men först har jag lovat mig att vika ett berg av tvätt. Det är därför jag sitter här och blir allt hungrigare.

Har precis klämt tre Hof och en fläskfilétoast på Interpool, samt spelat ett par partier biljard, mums!
Nu ska jag ta min gamla Oden och trampa hem.

En liten enkel spaghetti med någon improviserad smaksättning bestående av vitlök, hackad spenat, diverse kryddor och en massa parmesanost och olivolja.

Det blev kaffe, semla och inga intressanta inlägg på laptoppen igår. Jag har planerat ett jobb möte till lunch och köpt massor med öl till den istället.

Cyklade förresten till jobbet med 10 burk öl i ryggsäcken och funderade på vad den vägde: 0,5 l vatten väger ju 0.5 kg, men öl har alkohol och bubblor som både väger mindre men en burk som väger mera. Vad blir det då? Utöver bra träning.

brunchade nyss blev toasted bagle med avocado, fetaost, soltorkade tomater, en färskpressad juice, en dubbel espresso machiatto och potato wedges med currymayo. gott.. viktigt att ladda rätt inför pokergrytan.

Kaffe...

Min dag är förstörd... Min bredbandsuppkoppling fungerade inte under förmiddagen. Vad ska man göra utan Happy. Spenderade tiden istället med att ringa runt till olika cykelaffärer och flygbolag.

/Stellan

Rester av mozzarellagratinerad kycklingfilé, rödvinsås, stekt potatis och en lättöl som sitter kvar i tänderna.

Pantade flaskor och burkar som skräpat på kontoret, köpte en lönnebergaskinksallad för halva priset och fick två kronor tillbaka! :)

Jag blev av med skräpet och fick pengar till mat, flera flugor på smällen!

Tillbaka
Topp