Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Halloj! Sippar Prosecco La Robinia. Itaiensk skumpa som slår vilken fransman som helst.
Ett fynd för sjuttinie kr.Snuskigt gott. Får ju knappt 5-6 folköl för samma pris, så...
Igår kväll hade vi över 20 grader och en härlig kvällsol. Självklart grillade vi och till det blev det Corona med lime. Riktigt fin öl till grillat. Nu känns det som att sommaren är här!.
Oskar, Lipovitan-D, det kan vara något för Lance Armstrong.
"The drink has a distinctive bright yellow coloring and is marketed to alleviate physical and mental fatigue"
Tror inte att det bör tas tillsammans med Mekong, å andra sidan bör inte Mekong intas alls....
Dricker och dricker. Fick med mig en liter 10årig Talisker på flyget för en trehundring.
Får se om den smakar likt det vackra landskap jag minns som destileriet ligger.
flog skrev:
-------------------------------------------------------
> Dricker och dricker. Fick med mig en liter 10årig
> Talisker på flyget för en trehundring.
> Får se om den smakar likt det vackra landskap jag
> minns som destileriet ligger.
En sådan har jag nu, och den är riktigt bra. :)
Drack lite av den igår kväll. ^^
Ovant med en så pass smakfattig öl från Oppigårds, men så är det ju en lager också, och inte en Ale som de brukar göra. God som fanken helt enligt planen dock.
Blev så pass exalterad att jag inte orkade plåta biran som bevis på tilldragelsen.
Simpanovic skrev:
> Sitter och sippar på en Oppigårds Slåtteröl.
>
> Ovant med en så pass smakfattig öl från
> Oppigårds, men så är det ju en lager också,
> och inte en Ale som de brukar göra. God som
> fanken helt enligt planen dock.
>
> Blev så pass exalterad att jag inte orkade plåta
> biran som bevis på tilldragelsen.
Dom har mesat till den, ölet var betydligt godare/beskare för några år sedan. Jag blev besviken på ölet i den här tappningen. Dricker själv en S:t Eriks sommarlager som är betydligt godare.
Beeblebronx skrev:
> Rogger skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > Highland? :)
>
> Stämmer bra :-)
>
> Den är helt OK, men Islay är nog mer min grej
:D
Samma här. Islay är the grej. :)
Talisker har jag nu dock, men den är från en egen ö, och smakar som om den vore en Islay. :)
Annars är ju Caol Ila och Laphroaig riktigt nice. Har dock bara smakat Cuarter Casken på Laphroaig.
Mohawk Extra India pale ale som inte alls är blek och trökig. Snarare rektigt jävla bra.
Extremt öl står det på baksidan av buteljen. Ja det är det i systembolaget vad gäller IPA. Äntligen en rejäl ipa som smakar DIPA.
Den ultimata ölen för cyklister worldwide måste bara vara Kwaremont. ETiketten är ljuvlig. Special Edition som serverades i caféet på Centre Ronde van Vlanderen tillsammans med en ost baserad på ölen i fråga. Den mycket vänlige bartendern lät mig köpa med ett pack hem till Sverige. Som extra bonus fixade han en låda med nämnda ost. Service eller? Smaken är som cykling i Belgien. Häftig.