Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Det märks att man inte varit utomlands på ett tag. Fick lomma in på systemet och köpa en flaska Glenmorangie orginal. Dyr må den ha varit men god är den.
cyklariskogen skrev:
-------------------------------------------------------
> En Fetzer Chardonnay. Passar bra till tomatsoppa
> samt diskningen efteråt.
Fördelen med att inte dricka upp den sista decilitern vin är att man kan använda den i söndagsrisotton.
Solistice d'hiver, riktigt god!
Jag gillar verkligen ölerna från detta bryggeri (Dieu du Ciel), de har verkligen genomgående goda och intressanta öler!
Rippa skrev:
> Varför är det samma folk som postar här som i
> bantartråden...?
Vet du Rippa.....häromveckan åt jag 2,5 kg pepparkakor och gick ner 1 kg....cyklade bara en gång på trainer den veckan och åt som vanligt förövrigt. Jag tror att det var pepparkakorna som fick mig att gå ner. Det kanske går åt mer energi att tugga i sig och smälta skiten än de ger i utbyte....som morötter.....
Johan A skrev:
> AxelSthlm skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Vet du Rippa.....häromveckan åt jag 2,5 kg
> > pepparkakor och gick ner 1 kg
>
> Likadant med semlor...
+1 Snart kommer de..
5 nygårds.. Mumsiga är de.
Black planet skrev:
> Johan A skrev:
> -----
> > AxelSthlm skrev:
> >
>
> > -----
> > > Vet du Rippa.....häromveckan åt jag 2,5 kg
> > > pepparkakor och gick ner 1 kg
> >
> > Likadant med semlor...
> +1 Snart kommer de..
> 5 nygårds.. Mumsiga är de.
Var på Gunnarssons och försåg mig häromdagen. Slurp. Och innan jag gick därifrån sa jag: "snart kommer semlorna". Varför är semlor så gott? Det är ju inte direkt några märkvärdiga ingredienser i.
Inte en enda pepparkaka i år -ännu;) Planerar storbak snart men då blir det rejäla skånepepparkakor med stadig krydda, inte "småkex" som butikerna erbjuder;)
Köpte en flaska Plantation St Lucia idag, 8-årig rom. "Speciell" är nog den bästa beskrivningen jag hittar, mycket arrak och fatsmak men inte så mycket sötma. Inte riktigt vad jag hade hoppats på men helt ok, speciellt med ett par droppar vatten i glaset.