Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ekologisk yoghurt naturell med Saltå Kvarns musli, skivad banan, hackade valnötter och hasselnötter toppat med en äppelchutney som jag kokat i rårörsocker och kanel.
Modus Hoperandi. En India Pale Ale jag inte sett förut. Glömde kolla om den var ny eller tillfälig...
Trevlig humlesmak som tyvärr lite för snabbt blir överröstad av en lite för aggressiv beska och efter det ingenting. Ingen som helst eftersmak. Tråkigt. Så man får dricka den snabbt alltså, för att ha humlen av leva på...
Mohawk vs Amarillo, det var faktiskt en stor besvikelse. :(
De har verkligen gått all-in på hummlen såpass att även om jag tycker om humle så är denna helt enkelt för rå. Synd, jag såg riktigt mycket fram emot en amarillorik öl, men det vart för mycket och ingen finess på det...
Äntligen frukost. En smoothie gjord på 125 g jordgubbar, 1/2 banan, 2 dl apelsinjuice och 3 skivor galiamelon. Kaffe med varm mjölk och två rostade mackor (Saltå Kvarns fruktbröd) med messmör.
Tille skrev:
-------------------------------------------------------
> Inget.
>
> Klurar på hur ett par timmars cykling på "tom"
> mage kommer att kännas.
> Är det för kallt för knickers idag?
Kan fungera så länge du inte glömmer gundekallingarna, det är lite iskall snålblåst ute. Jag sprang tidigare i morse och blev rejält överhettad.
smiley skrev:
> 42Hz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Baconmacka med ägg.
>
> Mums. Ska slå till med en sådan frukost en gång
> i år. Kanske.
42Hz skrev:
> smiley skrev:
> -----
> > 42Hz skrev:
> >
>
> > -----
> > > Baconmacka med ägg.
> >
> > Mums. Ska slå till med en sådan frukost en
> gång
> > i år. Kanske.
>
> Funkar som lunch och middag också! =)
Äggröra med flera hekto majonnäs, stekt bacon, stekta champinjoner och rostat bröd med smör och ost. Kan inte bli godare.
gandhi skrev:
> En alldeles förträfflig Pinot Noir. Bourgogne
> Cuvée Margot. Gick ner hand i hand med pastan och
> parmaskinkan. Nu mår man prima.
> /K
Jag parkerade taxin efter sista barnhämtningen och knäckte en Don Simon med lite tillbehör medans jag förberedde middagen. Till bastun innan maten slank det ner två Visby pilsner.
Sen blev det middag. Helstekt fläskkarré med rösti och riktig sås av avnjöts med en billig flarra El Molino. Nu jäser familjen framför Lasse Kronér på TV:n och pappa sippar på en Leffe bruin i galet glas.