OT/ vad dricker eller äter du nu?

Tjena!

Just nu dricks en Postiljon.. Är det något dom kan här utanför Sverige så är det att göra öl..
Dagens middag bestod av speant och ricotta lasagne.. Tack vare företaget Markus F slavar hos så fick jag 1½ kilo ricotta för ynka 25kr.. :D

gong skrev:
-------------------------------------------------------
> En feting..

två...
röken ligger som ett saltat täcke över själ och lem

Gulasch soppa ,super spicad med 2 gröna chilisar ink frön+ sembal oek och en stor j...a vitlök, lär bli tufft på toaletten i eftermiddag :/

vito skrev:
-------------------------------------------------------
> Gulasch soppa ,super spicad med 2 gröna chilisar
> ink frön+ sembal oek och en stor j...a vitlök,
> lär bli tufft på toaletten i eftermiddag :/

Scysst frukost=)
Själv käkar jag havregrynsgröt,psylliumfrön,äppelmos och sojamjölk

Nyss en Tornedo med Bea och pommes, nu fredagsglass och snart ska jag hämta en CC light i kylen!
Sen ska jag nog gå hem efter kaffebrödet!

Denna:

b1598.jpg ht=350

Vodka (Absolut), Passoa, nåt vitt niceigt vin från Sydafrika. En Chardonnay tror jag nog.

Blandar givevis med Finish Line Teflon-Plus som den cyklist jag är!

Har ont i halsen och för att lindra smärtan tog jag en kopp te, Lipton Tahiti, vanilj & ananas (smakar mest illa) sedan för den medicinska effektens skull tippade jag i lite 80% Stroh-rom (som också smakar mest äckligt).

Lo and behold!

Mixen var faktiskt drickbar! Lite som när jag varken gillade kaffe eller whiskey men en irish coffie var klart drickbar. =)

Senaste drickbara var en blandnind av apelsinjuice och vodka i sann högstadiestil. Mene, nästa blir e n blandning av vodka, apelsinjuice och sprite, bara så ni vet. Undrar hur fan det här kommer sluta. Vem vet, inte jag iaf. :P

Tillbaka
Topp