OT/ vad dricker eller äter du nu?

Nu är det frukostdags. Fil med fiberberikade havregryn och grapefrukt skuren i småbitar. En ostmacka eller två till detta, tamejtusan om jag inte ska koka ett ägg också. Apelsinjuice.

Svaje och Gaston äter bakfyllefruksot på Kebab house just nu. Bara så ni vet.

Så snart regnet lättar lite så blir det en tur ut i geggan!

Inte direkt nu, men jag åt en sån här igår:
a.JPG ht=640

Drickglaset är ett 40 cl ölglas. Jag orklade dessvärre inte äta upp, men det gjorde inget för det var inte jag som la upp maten :)

Besten på bilden är en sumoburgare, 1000 gram kött, 200 gram bacon, (vad som kändes som) 200 gram ost, bröd nog för en foccaccia samt som avslutande surpris en 4 cm tjock bädd av cole slaw. Jajust de ja, det är pommes frites till med...

Jupp, utan frukost så var jag inte direkt sugen på lunch nyss :)

bigmollo skrev:
-------------------------------------------------------
> Fint restaurangkaffe.

Åt ni på Prinsen nu igen?

Själv tog jag en rostbiffsallad och en Falcon Export till lunch för en timme sedan. Riktigst smarrigt och upplyftande. Eftermiddagen kommer att bli ganska skojsig.

Skotsk blended whisky (vaddå problem?) så här direkt efter jobbet midsommaraftonsmorgon till ära. Skånen ligger frostad i frysen till maten lite senare.

Grymt stellan. Vilken stad är det som gäller nu?

Här ska det dras till coop för att handla en köttbit och sånt. Gött.

rayy skrev:
-------------------------------------------------------
> Grymt stellan. Vilken stad är det som gäller
> nu?

Artvin i norra Turkiet mot graensen till Georgien. Om Jomper aer snaell saa kommer det ett reseskildring paa Happy inom kort. Haaller paa att fixa lite paa naetet idag. Sjuk och bestaemde mig foer att vila

/Stellan

Tar å mjuk startar med en 3,5a så här efter cykelturen, sen blir det ta sig till Larsa för att dricka midsommar =)

Krya på dig stellan

Kaffe me' mjölk och tittar på MTB klipp.

Snart tar jag en påtår.

Efter det ska jag ut på en runda i FLottsbro:-)

Kinesisk hemlagad mat. Jätteräkor och kycklingfilé med bambuskott, groddar, sockerärtor, vattenkastanjer, vårlök, rödlök och paprika. Med mineralvatten.

Tillbaka
Topp