OT/ vad dricker eller äter du nu?

Så, då var frukost ett avklarad. Fyra dl gröt med lingonsylt och mjölk. Plus kaffe förståss.

Dags att gå in på frukost två. Ett paket bacon med två ägg till och ett glas appelsinjos.

Burp!

Borde räcka ett tag...

I total brist på annat så sitter jag med müsli enbart i en skål, jag tuggar tills det börjar närma sig grötkonsistens sen så sköjer jag ner med kaffe eller saft varannan. Kommer ta en halvtimma att äta klart. ;)

Ge mig din frukost S? :D

Testa att hälla på vatten och köra i micron. Kanske blir den en god gröt eller oätlig!

Tror jag skall ta med en banan och äta som tredje frukost i bilen.

Redan gjort en gång, det vart ganska oätligt. :D

Jag får ta och smita ner till Lidl och köpa med mig fulsnickers och banan som jag kan käka under dagen, inte dumt.

Ett paket stekfläsk ligger och puttrar i pannan och bredvid en kastrull med bruna bönor. Kommer att sköljas ner med en iskall Carlsberg.

Kommer att smaka gudomligt efter gårdagens Hellas ride och dagens tur på Gulastigen, MTB-banan plus 8 km i lunsen.

JAG BEHÖVER FETT OCH SALT!!!

Smaklig måltid!

EDIT: Buuuurp!

Senast redigerad av en moderator:
Idag blev det en pangfrukost och jag kunde inte låta bli att ta en bild att lägga upp här. ;D

frukost.jpg

nenja skrev:
-------------------------------------------------------
> Idag blev det en pangfrukost och jag kunde inte
> låta bli att ta en bild att lägga upp här. ;D
>

jag blev plötsligt så hungrig, slööööööörp;)

Skall precis plocka et mina scones ur ugnen, det ihop med ett mörkt gott kaffe kommer sätta en hög standard för dagen. =)

Kardemumma tryffel, starkt kaffe och ett par centiliter Remy Martin V.S.O.P!! Fredags godis när det är som bäst!

PeeJay - Gött att det är helg!

Tillbaka
Topp