OT/ vad dricker eller äter du nu?

Åt dagens andra frukost för en stund sedan, efter morgonens simpass. Fil med müsli, vindruvor och banan, juice, kaffe och ett par ostmackor på grovt bröd med roliga gröna frön.

DSC00158.JPG ht=480

Första frukosten var ett kokt ägg och en espresso.

Kaffe. Mycket kaffe.

Sen tänkte jag skita.

Sen mer kaffe, och efter det skita igen.

Jag gillar mitt morgonkaffe, men damn om det inte finns en toalett.

jordnötter russin och blockchoklad snart frukost gäääääsp det blir fil å mackor sen en lång promenad i dugg regnet =)

rågbröd med kalles färskost med räka. va fan skriver dom "RÄKA" på tuben för? kommer smaken av en enda räka?? dom har väl förresten silat vasslen genom nåt halvkilo räkskal:D

och förresten hade jag hellre sett att dom sålt den i kalebass eller madrasspump som i reklamen.

Går på en diet bestående av Fishermans friend, Cluny bleded och Country lane cream liquer...
Särskilt effektivt är det inte, men det lindrar lite i halsen! Fräääääs!

Gato negro. Duger som sällskap framför TVn, och är bra som komplement till fjäderfät med sin rubbade dygnsrytm. Ett fjäderfä som för övrigt slutat upp med att nalla från husses vinglas när det lämnas obevakat.

Varvar ner med lite Grådask efter en vecka med svärfars (heter det så när det bara är flickvännens farsa?) motorbåt i Sthlms skärgård. Tungt med den på sitt ansvar... :P

Smuffe skrev:
-------------------------------------------------------
> inte en droppe mer fyfan datorn snurrar motsols mot rummmet å stolelen ju

Varunr?

Mårten skrev:
-------------------------------------------------------
> Gainer i mängder... Måste ta igen den vikt
> (approx 5kg) jag tappat under den lata sommaren.

vi kan byta, ta dom fem jag lagt på mig, å vi kan vara kvitt:D

Igår trodde jag jag var frisk efterförkylning, i morse hade halsen svullnat upp och efter ett visst botaniserande i skafferiet blev det mannagrynsvälling -går inte äta något som måste tuggas idag :-(

Daaligt georgiskt vin. Fick 3 liter sista dagen i Georgien och jag maaste faa slut paa det innan graensen till Iran...

Aeter aeven vindruvor fraan Azerbajdzjan

/Stellan

Längst in i kylskåpet hittade jag en flaska som måste ha stått kvar sen inflyttningsfesten i april förra året...
Därav avnjuts(?) ett glas väl avkyld Tmmermans Kriek Lambic från Belgien/Pajottenland !
Trodde först den hade vildjäst i flaskan innan jag listade ut på etiketten att det var körsbärsöl... lika bra att den var så pass kall iaf -smakar mest som cider :-)

Pasta med tomatsås med vitlök klämde jag just i mig.

Nu ska jag ta lite te med honung tror jag. Alternativt klämmer jag i mig lite gainer först... näää, te är godare.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp