OT/ vad dricker eller äter du nu?

Ingenting. :o( Och tyvärr har jag ingen lust att ge mig ut i stormen för att köpa en jumbosemla eller lösgodis heller. Suck, här sitter man, sötsugen som alltid.

Sedär vad som gick ner :)

MmmkÃttsallad.JPG ht=544

Sallad av provance-modell och på det:

Tärnad biff (gårdagens underbara rester, helstekt till 47grader och välvilad innan tranchering) lagd i och uppvärmd av:

Sås på karljohansvamp, habanero, grönpeppar, finhackad gullök, vitlök, kalvfond nedkokat med kelda lagalätt 5%.
Och till det ett glas rött!

Jag kör nyttigdiet för tilfället, dock med kalorier nog att funka för träningen. I princip inga snabba kolhydrater (annat än direkt efter träning), mycket proteiner, Fibrer till frukost och frukt lite närsom. På grund av ett intresse för matlagning så har jag baserat på det en ganska hyfsad receptsamling, skall jag dela med mig?

PS inte en chans i världen att jag slutar njuta god mat för att jag är nyttig! DS

Jag behöver en stark ledare. Det får bli en tur till Sybostemet å inhandla sådanidär shimsay, så kanske det blir folk av mig också. Kanske.

Men va tusan, den finns ju i tre varianter blå, röd och triple. Hur skall jag kunna välja? Hopplöst! Hjälp!

s skrev:
-------------------------------------------------------
> Men va tusan, den finns ju i tre varianter blå,
> röd och triple. Hur skall jag kunna välja?
> Hopplöst! Hjälp!

Här ska du få ett riktigt bra tips: köp en av varje. Minst.

Vasaloppsfrukost för 1,5 timme sedan. Nu slår jag på kaffepannan och plockar fram en påse bullar ur frysen. Snart vankas det "nybakat"....

jansson99: Nu blev jag också sugen på bullar, får ta fram lite kanelgifflar och ungarna lär inte vara sena på att haka på ;-)

riktig studentdricka där Mårten. Eller vänta nu, är det inte JP snehals som är studentvin #1?, Chateau Gratien är väl en par tior för mycket?

Jag hittade en Staropramen granath i kylen. Fan vad bra.

Stellan skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu är det coca cola som gäller.Igår blev det
> för mycket armenskt HB...
>
>
>
> /Stellan

Jodu, det fins ett och annat där på bild som kan ge ont i huvudet. Det längst till höger i bild hinner man dock inte känna.

Cykla försiktigt och var rädd om dig.

Tillbaka
Topp