Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Johan A skrev:
-------------------------------------------------------
> Pizza Grandiosa och en Duvel. Vilken sopa man är
> när man är hemma själv. Jobbar och käkar fryst
> konsumpizza..
Jag anar att semlor kan passa din kroppsgeometri bättre, men du kanske hellre skall
välja ett mer energirikt alternativ.
Tester hos livsmedelsverket visar med all tydlighet vilken bra energikälla
tex ungstekt ål är. Den är dessutom både lättare och stabilare än både sidfläsk och majonnäs tex.
grondahl skrev:
-------------------------------------------------------
> Anchor Steam Beer efter en kikärts/ruccolasallad
> med grillad halloumi.
Ahh visst är ancor ett väldigt gott öl! Inte det vanliga blasket som annars jänkarna
är duktiga på. Själv är det spendrups gold 3.5 som avnjutes ikväll-duger det också.
Har precis varit och hämtat lite rabarber-paj och vaniljsås i köket till mig och tjejen... kunde inte låta bli att kolla happy när jag ändå är uppe och springer mitt i natten.
Ööööööööööllllllll! Kom hem från första "grillen" för ett tag sedan. Åkte ut till Görväln och eldade och grillade och.... ja du gissade rätt. Vi drack öl! :)
"äggmackor med happyCow & 5 superkorvar från lidl.. nu bär det snart iväg till jobbet o min Rex Imperial ska ut på sin längsta tur någonsin, spec efter vevhaveriet.. lite nervöst e det allt =D
Ska det hålla? hähä..