Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hm, du lyssnar för närvarande inte på "Inte på någonting öht". Måste alltså innebära att du lyssnar på någonting, men inte vill säga vad det är!? ??Inte på nånting öht. Välsignade tystnad.
Vad relaterar "lyssna" i frågan till?Hm, du lyssnar för närvarande inte på "Inte på någonting öht". Måste alltså innebära att du lyssnar på någonting, men inte vill säga vad det är!? ??
Wow, Peter lyssnar INTE på Duran Duran.
Om frågan varit "Vad lyssnar du på för musik just nu?" och du svarat "Inte på nånting öht." så skulle jag tolka det som att du lyssnade på tystnaden.Vad relaterar "lyssna" i frågan till?
I föreliggande fall på tystnaden. Alltså inget ljud alls. Eller ingenting.
Nä, det har ju varit raggmunkens dag.Nu råkar det vara musikfria dagen idag, det stod iaf i tidningen.
Mycket bättre.Nä, det har ju varit raggmunkens dag.
Kunde du väl ha sagt igår så att vi okunniga kunde ha anpassat lunchen.Nä, det har ju varit raggmunkens dag.
Ska jag vara ärlig vet jag inte vad som är speciellt med just denna dag. Raggmunkar äter man ju varje tisdag!Kunde du väl ha sagt igår så att vi okunniga kunde ha anpassat lunchen.
Exakt jag lyssnar på Arcadia…Wow, Peter lyssnar INTE på Duran Duran.
Eftersom du så envist frågar kan du här finna en lista över vilka genrer jag INTE lyssnade på varken då eller nu: https://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_över_musikaliska_former,_stilar_och_genrerOm frågan varit "Vad lyssnar du på för musik just nu?" och du svarat "Inte på nånting öht." så skulle jag tolka det som att du lyssnade på tystnaden.
Nu var dock frågan "Vad lyssnar du inte på för musik just nu?". Samma svar kan rimligen inte betyda samma sak som svaret på frågan "Vad lyssnar du på för musik just nu?", utan borde väl betyda det omvända, d.v.s. att du faktiskt lyssnar på något!?
Det behöver du inte göra, det är bara att scrolla upp.Ok, jag väntar.
Den lyssnar inte jag heller på just nu.Då var det dags släpptes alldeles nyss.
Jonas Åkerlund kunde inte säga nej till uppdraget.
.Den lyssnar inte jag heller på just nu.
Den börjar jag lyssna på nu men det är ett ämne för en annan tråd. ?
Vilket sammanträffande, den lyssnar inte jag heller på.Chiasm — Isolated